Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:34:38 GMT

هشدار رییس اتحادیه قنادان همدان برای خرید زولبیا و بامیه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۹۰۵۲

هشدار رییس اتحادیه قنادان همدان برای خرید زولبیا و بامیه

محمد ارغوان روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام قنادی ها ملزم شده اند زولبیا و بامیه را از قبل درون کارگاه‌ها بسته‌بندی کرده و از نگهداری این محصول به صورت فله‌ای در مغازه خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه بسته بندی زولبیا و بامیه در حضور مشتری تخلف محسوب و با متخلفان به شدت برخورد می شود تاکید کرد: مردم از خرید اینگونه محصولات پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه قنادان با اشاره به فعالیت غیرقانونی کارگاه های زیرزمینی تولید زولبیا و بامیه در ماه رمضان به مصرف کنندگان توصیه کرد: از خرید این نوع شیرینی از سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها اجتناب کرده و برای حفظ سلامتی خود فقط از قنادی های معتبر خرید کنند.

ارغوان از مردم خواست فقط از قنادی ها دارای پروانه کسب خرید کنند زیرا این واحدها به طور مستمر از طرف بهداشت رصد و پایش می شوند.

وی گفت: قیمت ۲۱ هزار تومان برای یک کیلوگرم زولبیا و بامیه با بالاترین کیفیت در قنادی های درجه یک و ۱۹ هزار تومان در قنادی های درجه ۲ در نظر گرفته شده و مصرف کنندگان می توانند گرانفروشی در این زمینه را به اتاق اصناف اطلاع دهند.

رییس اتحادیه قنادان همدان اضافه کرد: این نرخ برای مخلوط زولبیا و بامیه و یا به صورت مجزا یکسان است و در هیچ نقطه ای از شهر تفاوتی در این نرخ وجود ندارد.

به گفته ارغوان در حدود ۲۳۰ قنادی در شهر همدان فعالیت دارند که روزانه به طور متوسط ۲۰۰ کیلوگرم زولبیا و بامیه در این واحدهای صنفی تهیه می شود.

برچسب‌ها همدان قنادی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان قنادی بهداشت و سلامت همدان قنادی بهداشت و سلامت زولبیا و بامیه قنادی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید