Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:05:07 GMT

پارک بانوان، محل مناسبی برای ورزش است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۹۱۳۶

پارک بانوان، محل مناسبی برای ورزش است

حجت الاسلام کرامتی با تبیین اینکه دوچرخه سواری بانوان در ملأ عام با نظر همه مراجع، خلاف شرع است، پارک بانوان شهرستان را محل مناسبی برای انجام ورزش دوچرخه سواری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در جلسه امر به معروف شهرستان گلپایگان با بیان اینکه باز بودن مساجد مشکلی ندارد و اقامه نماز جماعت مورد نظر است، گفت: مساجد برای انجام عبادت انفرادی باز است و اذان ها از مساجد باید پخش شود که بعضی مساجد در این موارد تخلف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه اصراری بر نماز جماعت توسط ائمه جماعات وجود ندارد، بیان کرد: نماز جمعه به دلیل رعایت الزامات بهداشتی تعطیل شده است و برگزاری نماز های جمعه و جماعات تابع ستاد ملی کرونا است و لذا حداقل تا ۱۵ اردیبهشت، به مانند گذشته خواهد بود مگر اینکه تصمیم دیگری گرفته شود.

 

وی با تبیین اینکه دوچرخه سواری بانوان در ملاعام با نظر همه مراجع، خلاف شرع است، اظهار کرد: سکوت قانون در این مورد دلیلی بر رها بودن نیست، زیرا چنین چیزی در فرهنگ ایرانی اسلامی نبوده و تاثیر گرفته از فرهنگ غرب است.

 

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه اسلام  سوارکاری را برای زن منع کرده است، مطرح کرد: کسانی که می خواهند به ورزش بپردازند، ورزشگاه یک پیست خوبی برای این کار دارد، افتتاح و بهره برداری از پارک بانوان نیز می تواند، پاسخ به این نیاز بانوان باشد.

 

امام جمعه گلپایگان از افتتاح مرکز مشاوره در کانون معراج در هفته جاری خبر داد.

 

 در ادامه  این جلسه «پیمان شکر زاده» به دو مسیر جداگانه پیاده روی و دوچرخه سواری در پارک بانوان اشاره کرد وگفت:  پارک‌ بانوان هم دوچرخه ارائه می دهد و هم می تواند دوچرخه بانوان را به امانت نگه دارد، اما بازگشایی این پارک بنا به دستور ستاد ملی کرونا حداقل تا ۱۵ اردیبهشت امکان پذیر نیست.

 

در ادامه حجت الاسلام «حاج نوروزی» با اشاره به اینکه مساجد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تعطیل شد، گفت: مردم خواهان باز شدن مساجد بر اساس رعایت موارد بهداشتی و ضد عفونی پیوسته مساجد هستند./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه گلپایگان دوچرخه سواری بانوان حجت الاسلام کرامتی پارک بانوان دوچرخه سواری پارک بانوان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود