Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:03:05 GMT

۱۰۰ کوچه خاکی در جویبار آسفالت می شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۹۴۱۸

۱۰۰ کوچه خاکی در جویبار آسفالت می شود

محمد فقیه در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه در سال گذشته طرح‌هایی بوده که می‌بایست هر چه زودتر به اتمام می‌رسید، اظهار کرد: آسفالت کوچه‌ها، بلوار و روشنایی خیابان بحر خزرو میدان آزادگان از جمله طرح‌هایی بوده است که در سال ۹۸ به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه مقداری از زمانبندی برنامه‌ها و بهره برداری طرح‌های نیمه تمام فاصله داشتیم، افزود: خوشبختانه بعد از انتصاب شهردار جدید، روند کارها سرعت بیشتری گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر جویبار با اشاره به اینکه آسفالت ۳۰ کوچه خاکی با مشارکت مردم در ۶ ماهه دوم سال ۹۸ به بهره برداری رسید، تصریح کرد: امسال حدود ۱۰۰ کوچه خاکی آسفالت خواهد شد.

فقیه بیان کرد: خیابان‌های فرعی بسیار مهمی در شهر داریم که بازسازی آنان، برطرف شدن مشکلات شهری و همچنین یک راه ارتباطی مناسب را در جویبار به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه با تمام توان پیگیر مطالبات به حق مردم خواهیم بود، افزود: ساخت میدان شهید ذبیحی، اصلاح طرح هندسی برخی میادین، احداث جداول برای دفع آب‌های سطحی و تکمیل و افتتاح شماره ۲ آتش نشانی از برنامه‌های آتی شهرداری در سال جاری است.

فقیه اعتبار اجرایی را ۲۷ میلیارد تومان و عمرانی شهرداری در سال جاری را ۳۲ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: بودجه امسال شهرداری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در بحث عمرانی به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: یکی از معضلات پارک جنگلی سیاهرود، نداشتن راه ارتباطی مناسب است که پیگیر این موضوع هستیم و با برطرف شدن آن، اجرای فاز نخست آن هر چه سریع‌تر آغازخواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی روشنایی شورای شهر شهرداری کوچه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال