Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: در ایام شیوع کرونا بسیاری از افراد با مال و جان خود برای کمک به دیگران وارد میدان عمل شدند و این تلاش‌ها جهاد در راه خدا است. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جمع خبرنگاران و همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان با اشاره به تفسیر آیه 10 سوره حدید اظهار داشت: خداوند در این آیه مسلمانانی که انفاق نمی‌کنند را با حالت توبیخ مورد خطاب قرار می‌دهد زیرا انفاق یکی از کارهای نیکو و شایسته است که خداوند متعال بر انجام آن تأکیدات زیادی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به جایگاه ارزشمند انفاق کردن نزد خداوند باری‌تعالی خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم نیکوکار و بدکار در پیشگاه الهی مساوی نیستند و هر شخص در قیامت به اندازه عملی که انجام داده است پاداش و جزا می‌بیند.

امام جمعه رشت به پیشگامان در کارهای شایسته اشاره کرد و ابراز داشت: در سال‌های جنگ تحمیلی کسانی که از همان روزهای نخست به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و در میدان نبرد حق علیه باطل حضور یافتند جزو پیشگامان محسوب شده و اجر و ثواب بسیار زیادی نصیب آنان می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد| 28 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی بانوان طلاب تولید شدماندگاری: هر جهادگری باید از خداوند ثبات قدم بخواهدروایتی از تبدیل ستاد انتخاباتی به پایگاه جهادی مبارزه با کرونا/ مسیر خدمت فقط از مجلس نمی‌‌گذرد

وی پیشگام شدن در انفاق کردن را امری بسیار مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: طبق روایتی از امام صادق(ع) کسانی که زودتر به یاری نیازمندان می‌شتابند نسبت به کسانی که انفاق کردن را به تأخیر می‌اندازند تفاوت دارند و انفاق نوعی جهاد با مال است که موجب نابودی فقر می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه جهاد با مال همانند جهاد کردن با جان است و ارزش بسیار زیادی دارد بیان کرد: طبق آیات الهی جهاد کردن با مال و ثروت بر جهاد کردن با جان ارجحیت دارد و خداوند بزرگ با هیچ چیزی به اندازه ثروت انسان را مورد آزمایش و امتحان قرار نمی‌دهد . 

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه کمک خیران به نیازمندان و کسانی که از نظر مالی ضعیف هستند نوعی جهاد محسوب می‌شود تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا بسیاری از افراد با مال و جان خود برای کمک به دیگران وارد میدان عمل شدند و این تلاش‌ها جهاد در راه خدا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بزرگ‌ترین رستگاران کسانی هستند که با مال و جان در راه خدا جهاد می‌کنند افزود: اگر انسان با جان و مال خود در راه خداوند جهاد کند به رستگاری دست می‌یابد و خداوند این افراد را جزو صادقان و راستگویان قرار داده است. 

انتهای پیام/613/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است، گفت: امروز جامعه کار و کارگری عرصه جهاد فی سبیل‌الله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۱ اردیبهشت‌ماه در همایش «خدا قوت کارگر» ضمن تبریک روز کارگز، اظهار کرد: مشکلات، بایدها و نبایدهای کارگران در جلسات و محافل مختلف بسیار بیان شده اما پیش از اینکه بایدهای کارگری وجود داشته باشد بایدهای اخلاقی و ایمانی کار وکارگر مهم است.

وی با بیان اینکه کارفرما نباید در برابر کارگر تکبر به خرج دهد، افزود: باید تواضع و رعایت حقوق کار از همه جهات مدنظر قرار گیرد در حقیقت رعایت اخلاق برای همگان مهم است، از طرفی باید کارگر نسبت به کارفرما سلم داشته باشد.

نکونام در ادامه با اشاره به اینکه امروز همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است، تصریح کرد: جامعه کار و کارگری عرصه جهاد فی سبیل‌الله است، باید بدانیم که کشور را به سمت ظهور پیش می‌بریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به حوادث جهان که حوادثی نو است، بیان کرد: مسائلی که یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهد تا به آرمان‌های انقلاب و ظهور ختم شود و آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا شاهدیم نشان از این است که نگاه سیاسی در آنجا حاکم شده است و در حقیقت می‌توان گفت معارف اسلام و انقلاب اسلامی در آنجا نیز نفوذ کرده در حالی که دانشجویان آن دانشگاه‌ها سیاسی نیستند.

وی ادامه داد: آنچه امام راحل در ۴۵ سال پیش پایه‌گذاری کردند آرام آرام پیش رفته و صادر شده است، یعنی امروز بعد از ۴۵ سال انقلاب اسلامی در دل دشمن‌ترین دشمنان انقلاب در آمریکا صادر شده که این از دستاوردهای انقلاب است.

نکونام بیان کرد: لازم است عرصه کارگری و کارفرمایی مجاهدانه و در عرصه جهاد در راستای رضایت پروردگار تلاش کنند، در حقیقت با جهاد و مجاهدت آخرت خود را آباد می‌کنند.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!