Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهرداد افشون دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان خوزستان با بیان اینکه طرح برون‌سپاری با هدف ارتقای سطح دانش عملی و فنی دانش‌آموزان مدارس دولتی در واحدهای سما پایه‌ریزی شده و در حال اجراست، اظهار کرد: «با توجه به برنامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما در راستای درآمد‌های غیرشهریه‌ای، برنامه‌های متنوعی در سمای استان برنامه‌ریزی شده و در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به طرح برون‌سپاری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «طرح آموزش عملی دانش‌آموزان مدارس آموزش و پرورش در قالب طرح برون‌سپاری از سوی مراکز سمای استان، طرحی بزرگ محسوب می‌شود؛ چراکه با این کار سازمان سما به رسالت خود که گسترش آموزش عملی و فنی علوم به فرزندان کشورمان بود، عمل کرده است».

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای خوزستان بیان کرد: «در راستای این طرح، مرکز آموزشی و فرهنگی سمای اهواز بر آن شد که با اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان تفاهمنامه‌ای را به امضا رساند که براساس آن، ۵۶ هنرجو از هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش ناحیه یک آموز‌ش و پرورش اهواز برای گذراندن دروس کارگاهی و آزمایشگاهی از مجموعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته این مرکز آموزشی استفاده کردند.»

افشون ادامه داد: «از محل این قرارداد، درآمدی بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال در سال ۹۸-۹۷ عاید مرکز آموزشی و فرهنگی سمای اهواز شد.»

وی درباره ادامه این تعاملات یادآور شد: «اعلام رضایت‌ کامل مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از خدمات آموزشی ارائه‌شده به هنرجویان توسط استادان مجرب و ماهر سما منجر به عقد قرارداد مجدد برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ شده و امیدواریم این روند با کیفیت و قدرت بیشتر ادامه داشته باشد.»

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با ابراز امیدواری از تداوم چنین طرح‌هایی به آنا گفت: «آموزشکده سمای اهواز کماکان در تلاش برای افزایش تفاهم‌نامه‌ها و قرادادهای مشابه طرح برون‌سپاری با سایر نهادهای آموزشی و پژوهشی است تا با این روش گامی را در گسترش آموزش همگانی مهارت و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای برداشته باشد.»

انتهای پیام/

167 / 167 مهارت افزایی دانش آموزان مدارس دولتی سمای اهواز مهرداد افشون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهارت افزایی دانش آموزان مدارس دولتی دانش آموزان مدارس طرح برون سپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی