Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:57:10 GMT

به‌ جای چهار هفته‌پایانی، با بازیکنان تسویه‌حساب کنند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۹۸۴۰

به‌ جای چهار هفته‌پایانی، با بازیکنان تسویه‌حساب کنند

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است که تعطیلی رقابت های لیگ برتر در حال حاضر هم به نفع بازیکنان و هم به سود تیم ها و مسئولان برگزار کننده است.

به گزارش "ورزش سه"، زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان و همین‌طور شهرداری بم درباره شرایط فعلی خود و سایر هم تیمی های خود گفت: در حال حاضر ما هم به مانند تمامی بازیکنان فوتبال بانوان از خانه به نوعی از قرنطینه تمرینات خود را پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه هنوز درباره ادامه بازی های لیگ تعیین تکلیف نشده است با تیم و مربیان ارتباطی نداریم اما سعی می‌کنیم تا تمریناتمان را به بهترین نحو انجام دهیم و بتوانیم در صورت آغاز بازی ها آماده و روی فرم باشیم.

 

او درباره ادامه یا پایان بازی لیگ گفت: هنوز درباره ادامه بازی های لیگ برتر و یا پایان آن خبری به ما ندادند و با توجه به این که هر روز اخبار متفاوتی درباره ادامه بازی های لیگ برتر آقایان می شنویم این بی خبری درباره فوتبال بانوان چیز عجیب و مشکوکی است. مشکوک از این جهت که شاید نظرها بیشتر به سمت تعطیلی بازی ها باشد که هیچ گمانه زنی تاکنون درباره آن انجام نشده است.

 

قنبری در این باره ادامه داد: هرچند هیچ خبری در این زمینه نداریم اما من هم مانند بسیاری از دختران فوتبالیست و مربی معتقدم اگر این بازی ها همین جا به پایان برسد بهتر از ادامه آن است. به عنوان کاپیتان تیم ملی چند روز پیش در جلسه ای که در حضور آقای نبی برگزار شده بود حضور پیدا کردم و با دلایل کافی این موضوع را آن جا هم گفتم.

 

او درباره دلایل خود مبنی بر پایان بازی ها گفت: اول که باید گفت تنها چهار هفته از بازی ها باقیمانده است و با توجه به جدول رده بندی می توان گفت قهرمان بازی ها مشخص است و قطعا تیمی نمی تواند شهرداری بم را در این چهار هفته بگیرد. با توجه به اینکه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به مانند آقایان وجود ندارد و دسته پایین تر هم به آن صورت رایج در فوتبال بانوان وجود ندارد و قهرمان هم مشخص شده است بنابراین ادامه بازی های لیگ نمی تواند اهمیتی داشته باشد.

 

گلزن تیم شهرداری بم در این باره ادامه داد: الان خیلی از تیم ها و اسپانسرهایشان قطعا نمی توانند در ادامه بازی ها تیم هایشان را با هواپیما به سفر بفرستند بالاجبار باید با اتوبوس این اتفاق بیفتد و با توجه به شرایط بدی که در رابطه با ویروس کرونا وجود دارد فکر میکنم این حرکت می تواند بیش از هر چیزی جان فوتبالیست های بانو را به خطر بیندازد و طبیعتا یکی از این بازیکنان خدانکرده مریض شوند کل خانواده خود بیمار خواهند کرد و ...!

 

او ادامه داد: من فکر می کنم به جای اینکه اسپانسرها بیایند هزینه ایاب و ذهاب تیم ها را در بازی های باقیمانده تقبل کنند بهتر است همان مبلغ را بگذارند برای تسویه حساب با بازیکنان تیم هایشان. شاید خنده دار باشد اما واقعا مقایسه رقم قرارداد بانوان و آقایان به قدری نجومی است که اصلا نمی توان به آن پرداخت و به همین دلیل است که می گویم اسپانسرها به جای تقبل هزینه تیم ها در چهار هفته پایانی می توانند با بازیکنان و مربیان آن ها تسویه حساب کنند.

 

قنبری در پایان درباره احتمال کم کردن مبالغ مربوط به بازیکنان هر تیم که در قراردادها آمده است گفت: خداراشکر تاکنون درباره فوتبال بانوان این مطلب را حتی به صورت زمزمه هم نشنیده ام. شاید برای آقایان مبالغ قراردادها را کم کنند چون آنها حرفه ای پول می گیرند و مقایس ما با آنها همانطور که گفتم خنده دار است. هزینه های ما با آنها از زمین تا آسمان است. دختران فوتبالیست روی همان مبالغ کمی که قرار است بگیرند حساب باز کرده اند و امیدوارم خللی به آن وارد نشود هرچند که باید این را هم بگویم که اسپانسرهای بسیار بامعرفتی در فوتبال بانوان فعالیت می کنند که با اینکه دیده نمی شوند اما باز هم می آیند و در آن سرمایه گذاری می کنند.

زهرا قنبری فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زهرا قنبری فوتبال بانوان ادامه بازی های لیگ فوتبال بانوان ادامه بازی ها درباره ادامه چهار هفته تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، بهرام رضائیان با اشاره به شرایط این تیم قبل از دیدار با تراکتور تبریز بیان کرد: پیش از هر چیز باید از حمایت و همراهی مردم شریف خوزستان، هواداران فهیم فولاد، پیشکسوتان ارزنده و همه دلسوزان فوتبال استان در روزهای گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌؛ به راستی که سرمایه‌های اصلی فولاد خوزستان همین عزیزان هستند و جای قدردانی دارد که در هر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند. شکی نیست اعضای کادرفنی و بازیکنان فولاد هم با درک شرایط تمام توان خود را برای خوشحال کردن مردم خوزستان در هفته‌های پایانی لیگ برتر به کار خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نظر گرفته، عنوان کرد: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده و در چنین شرایطی پرداختن به موضوعات این چنینی جایز نیست؛ هرچند که اعتقاد داریم صحبت‌هایی که آقای ویسی انجام داده، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشت. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی پیگیر خواهیم بود تا خدای نکرده حقی از هیچ کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

رضائیان در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد به نتایج دلخواه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر دست پیدا کنیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

کد خبر 6097598

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!