Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلای ۱۳۰ مورد جدید طی شبانه روز گذشته، گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۲۳۵۷ مورد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با اشاره به شناسایی ۱۳۰ مورد ابتلای جدید به بیماری کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته خوزستان، این تعداد را در مقایسه با هفته های اخیر یک هشدار جدی بر شمرد و اظهار کرد: همزمان با بازگشایی بسیاری از مشاغل و افزایش مراکز نمونه گیری و تقویت توان بهداشتی درمانی دانشگاه، شناسایی موارد جدید  ابتلا به کووید ۱۹ در روزهای اخیر افزایشی بوده است لذا تاکید می کنیم که مردم مراقبت های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند را بیشتر رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آمار تفکیک مبتلایان جدید، گفت: طی شبانه روز گذشته در اهواز ۵۹ مورد، دزفول ۱۴ مورد، شوشتر ۱۱ مورد، هویزه ۷ مورد، دشت آزادگان و رامهرمز هر کدام ۶ مورد، خرمشهر ۵ مورد، باوی، کارون و باغملک هر کدام ۴ مورد، اندیمشک، ایذه و مسجدسلیمان هر کدام ۲ مورد و و شهرستان های بهبهان، شوش، رامشیر و آبادان نیز هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه شمار مبتلایان کرونایی خوزستان تا کنون به ۲۳۵۷ مورد رسیده است، گفت: از این تعداد ۱۸۰۸ مورد بهبود یافته و ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ۳۵۲ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

احسان پور با اشاره به فوت چهار بیمار در شبانه روز گذشته افزود: شمار جانباختگان ناشی از بیماری کرونا در استان به ۱۹۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان ضمن تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و هوشمند، از شهروندان خواست حتما به سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir  مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات به تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۲۲۲۷ بیمار و فوت شدگان ۱۹۳ مورد و بهبود و ترخیص شدگان ۱۶۸۷ نفر و بستری شدگان نیز ۳۴۷ بیمار اعلام شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس کووید 19 ستاد ملی کرونا شبانه روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: در اثر بارندگی شدید شبانه روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در استان در سیل گرفتار شدند که ۲۱۹ روستا از این تعداد مربوط به شهرستان خوسف است.


آخوندی افزود: در اثر سیلاب شبانه روز گذشته در بسیاری از نقاط استان، حاشیه راه‌های مواصلاتی شسته شده و بسیاری از مسیر‌ها از جمله سرچاه عماری به سمت صمدآباد مسدود است.


وی گفت: همچنین در اثر سیلاب به زیرساخت‌ها، قنوات، باغات، راه‌های روستایی و معابر شهری خسارت وارد شده است که گروه‌های ارزیاب و امدادرسان از مدیریت بحران، هلال احمر و جهاد کشاورزی به مناطقی که مسیر‌های آنها بازگشایی شده است اعزام شده‌اند.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری افزود: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعاً تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت‌ها و گزارش آن اعزام می‌شوند.


آخوندی افزود: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با حدود ۶۰ میلیمتر مربوط به بیشه شهرستان خوسف بوده است.


وی گفت: هم اکنون عملیات امدادرسانی به مناطق سیل زده با همکاری تمامی گروه‌های استان آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین آلات سنگین کمک گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر