Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خوشبختانه این کمپ به استقلال برگشت، جای امیدواری است چون باشگاه بزرگی مثل استقلال باید زمین تمرین داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مهدوی‌ بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: هرچقدر بازی‌ها دیرتر برگزار شود، به نفع فوتبال خواهد بود چون سلامتی همه عزیزان را باید در نظر گرفت، فرقی ندارد بازیکنان، اعضا کادر، داوران، مربیان، پزشکان و حتی کسانی که دور زمین هستند، اما به شرط این که نهایتا بازی‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله با گذشت دو روز این اتفاق نمی‌افتد، ابتدا یک ماه زوتر با اعلام فدراسیون ایران یا کنفدراسیون جهانی باید تمرینات آغاز شوند. قطعا این روش کمی سخت خواهد بود اما باید انجام شود.

وی افزود: فشردگی بازی‌ها یکی از عواملی است که خیلی اذیت کرد و به آینده نه چندان دور هم لطمه خواهد زد. هنوز 9 هفته از دیدارهای لیگ برتر باقی مانده، چطور می‌توانند برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنند. شرایط بسیار سخت خواهد شد اما این ویروس تمام کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است، به همین دلیل کلا برنامه‌ریزی جهانی به ‌هم می‌ریزد.

مهدوی اظهار داشت:خدا را شاکرم این اتفاق زمانی که ما در استقلال بازی می‌کردیم، افتاده است و فتح‌الله‌زاده توانست این زمین را که به نام باشگاه بزند. خوشبختانه این کمپ به استقلال برگشت، جای امیدواری است چون باشگاه بزرگی مثل استقلال باید زمین تمرین داشته باشد.

بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امیدوارم این تنها زمین باشگاهی که میلیون‌ها طرفدار دارد و امسال جزو تیم‌های مدعی بوده است، نباشد و زمین‌های دیگر هم شرایط مساعدی را برای تمرین و حتی بازی‌های رسمی پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال محمدرضا مهدوی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • شما نظر بدهید/ برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال، تصمیم مثبتی است یا خیر؟ چرا؟
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال