Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:09:16 GMT

ویروس کرونا به دفاتر رسانه‌های پاکستان سرایت کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۰۲۱۱

ویروس کرونا به دفاتر رسانه‌های پاکستان سرایت کرد

رسانه‌های پاکستانی به نقل از «سلمان اقبال» مالک گروه مطبوعاتی‌ ای.آر.وای نوشتند: پس از آزمایش ۲۰ نفر از کارمندان دفتر این شبکه در شهر اسلام‌آباد، تست کرونای ۸ نفر مثبت اعلام شد. 
سرایت کرونا به دفتر شبکه ARY پاکستان منجر به تعطیلی آن شد و تمامی کارمندان آن مجبور به خانه نشینی و یا دور کاری شدند. 
منابع خبری نوشتند: اولین روزنامه نگار پاکستانی در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عبدالرشید باتی» روزنامه نگار ارشد و رئیس سابق اتحادیه خبرنگاران خبرگزاری رسمی دولت پاکستان (APP) روز گذشته در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داد. 
روز شنبه ابتلای یکی از کارمندان خبرگزاری رسمی دولت پاکستان باعث تا ضمن تعطیلی، تمامی کارمندان و مسئولان تا روزهای آینده از منزل اقدام به دور کاری نمایند. شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در شهرهای مختلف پاکستان از مرز ۱۳ هزار نفر فراتر رفته و دست کم ۲۸۱ نفر نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند. 
ستاد عملیات و مدیریت مبارزه با کرونا در پاکستان امروز اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۳۲۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۰۲۹ بیمار کرونایی نفر تاکنون بهبود یافته‌اند. 
تازه‌ترین‌ آمار تارنمای وزارت بهداشت پاکستان‌ نشان می‌دهد که ۷۹ درصد عامل شیوع کرونا در این روزها را انتقال آن از یک فرد به فرد دیگر و ۲۱ درصد دیگر را آلودگی اتباع پاکستانی که از خارج برگشته بودند، تشکیل می‌دهد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا پاکستان اسلام آباد پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پاکستان اسلام آباد ویروس کرونا پاکستان اسلام آباد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جلال ملکی گفت: دو انبار مسقف هر یک به وسعت حدودی 500 متر در بین چندین انبار دچار حریق شده بود که شعله ور بودند و محدوده‌ای از فضای باز به وسعت هزار متری نیز شعله ور بود.

وی افزود: یکی از انبارها مملو از آسپری، افشانه و ادکلن بود که سقف انبار نیز کاملا دفرمه شده بود که در حال حاضر کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: در حال حاضر بخش زیادی از حریف انبار لوازم یدکی دوچرخه نیز خاموش شده و آتش به طور کامل تحت کنترل است.

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شده خاطرنشان کرد: کانتینرهای بزرگ کالا در داخل محوطه باز این انبار نیز وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق و سپس خاموش شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جمیله علم‌الهدی: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را ببینند
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند