Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرندپری‌های فرانسه و بریتانیا نیز تحت تاثیر کرونا قرار گرفتند اما مدیرعامل فرمول یک می‌گوید فصل جدید از مسابقه اتریش آغاز خواهد شد، مسابقات ابتدایی احتمالا بدون تماشاگر خواهند بود و فصل 2020 با برگزاری 15 تا 18 مسابقه به پایان خواهد رسید.

طرفداری - برگزارکنندگان گرندپری فرانسه از لغو این مسابقه خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گرندپری بریتانیا نیز در صورت برگزاری بدون تماشاگر خواهد بود. هرچند، چیس کری، مدیرعامل فرمول یک از شروع فصل 2020 در تاریخ 5 جولای خبر داد.

بر اساس گزارشات منتشرشده در وبسایت رسمی مسابقات فرمول یک، گرندپری فرانسه که قرار بود در انتهای ماه ژوئن در پیست پل ریکارد برگزار شود، به‌علت تهدید ویروس کرونا لغو شد. این خبر پس از آن منتشر شد که دولت فرانسه صبح دوشنبه اعلام کرد تمام رویدادهای بزرگ تا اواسط ماه جولای لغو خواهند شد. گرندپری فرانسه دهمین مسابقه فصل است که به خاطر کرونا لغو می‌شود. همچنین استوارت پینگل، مدیر پیست تاریخی سیلورستون نیز اعلام کرد گرندپری بریتانیا، در صورت برگزاری، حتما بدون تماشاگر خواهد بود. مقامات پیست سیلورستون همچنین قصد دارند برای مسابقه سال آینده، چند هزار بلیت به کارکنان سیستم سلامت همگانی و کارکنان خدمات عمومی بریتانیا اهدا کنند.

اما به‌دنبال این دو خبر، چیس کری، مدیرعامل تشکیلات فرمول یک طی بیانیه‌ای، آخرین جزئیات از وضعیت تقویم مسابقات در سال 2020 را با هواداران در میان گذاشت. بر اساس صحبت‌های کری، علیرغم لغو شدن گرندپری فرانسه و همچنین بدون تماشاگر بودن گرندپری بریتانیا (در خوشبینانه‌ترین حالت)، فرمول یک قصد دارد اولین مسابقه فصل 2020 را با گرندپری اتریش در تاریخ 5 جولای برگزار کند. سپس در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر، مسابقات استرالیا، آسیا و قاره آمریکا برگزار می‌شود تا آنکه فصل 2020 در خلیج فارس و با برگزاری گرندپری‌های بحرین و ابوظبی به پایان برسد. کری انتظار دارد مسابقات ابتدایی بدون تماشاگر باشند و در نهایت بین 15 تا 18 مسابقه برگزار شود. تقویم نهایی و تدوین‌شده فصل 2020 به‌زودی منتشر خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گرندپری بریتانیا گرندپری فرانسه بدون تماشاگر فرمول یک فصل 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند

به گزارش ورزش سه، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس پایتخت فرانسه نبردی برگزار خواهد شد که در پایان آن اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا را خواهیم شناخت. پاری‌سن‌ژرمن در حالی در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند قرار می‌گیرد که بازی رفت را با یک گل باخته. در حالی یکی از این دو تیم فینالیست لیگ قهرمانان خواهد شد که با توجه به تغییرات پاری‌سن‌ژرمن و عملکرد دورتموند، کسی تصور نمی‌کرد یکی از آن‌ها فینالیست فصل جاری باشد.

لوئیس انریکه به پاریسی‌ها نشان داد که بدون بمب ترکاندن و ستاره‌های آنچنانی هم می‌توان موفق بود. در واقع بدون هیاهو، پاری‌سن‌ژرمن به سوی موفقیت گام برداشت و شاید بتوان گفت تنها جنجالی که این فصل پیرامون آن‌ها بوده ماجرای کیلیان امباپه و جدایی‌اش است. حالا به پایان فصل نزدیک می‌شویم و تقریباً پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه قهرمان شده. در لیگ قهرمانان اروپا هم با توجه به شکست خفیف در آلمان، شانس خوبی برای کامبک زدن دارند. در واقع از پی‌اس‌جی انتظار می‌رود بلایی که بر سر بارسلونا آوردند را سر دورتموند هم بیاورند. امشب فرانسه غرق در شادی خواهد شد و انریکه مردی می‌شود که آرزوهای‌شان را برآورده می‌کند؟

????ترکیب پاری سن ژرمن:
دوناروما، نونو مندس، لوکاس برالدو، مارکینیوش، اشرف حکیمی، فابیان رویز، ویتینیا، زائر امری، کیلیان امباپه، گونچالو راموس و عثمان دمبله

????ترکیب دورتموند:
گرگور کوبل، یان ماتسن، نیکو اشلوتربک، متس هوملس، ریرسون، آمره جان، مارسل سابیتزر، جیدون سانچو، یولیان برانت، کریم آدیمی نیکلاس فولکروگ

دیگر خبرها

  • هوادار - پرسپولیس؛ جدال در اکباتان بدون تماشاگر (+عکس)
  • بادامکی: طوری نباشد که فقط ما بدون تماشاگر بازی کنیم
  • تایید حقانیت بانوان تماشاگر در رای بازی سپاهان پرسپولیس
  • تراکتور - گل‌گهر، احتمالا بدون تماشاگر!
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک