Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@08:04:37 GMT

افزایش ۱۰ درصدی قیمت آش و حلیم در گلستان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۰۶۲۲

افزایش ۱۰ درصدی قیمت آش و حلیم در گلستان

کرامتی از افزایش ۱۰ درصدی قیمت آش و حلیم در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «جعفر کرامتی» ظهر امروز (دوشنبه ۸ اردیبهشت) در جلسه تنظیم بازار گرگان اظهار کرد: در راستای قیمت گذاری زولبیا و بامیه، آش و حلیم با انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان جلسه ای برگزار شد و در آنجا توضیح داده شده چرا قیمت زولبیا و بامیه در کارگروه تنظیم بازار تعیین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس مسئول صنف خدماتی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: بر اساس بخش نامه وزارت صمت تصمیم آخر قیمت گذاری زولبیا و بامیه، آش و حلیم در کارگروه تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

 

کرامتی تاکید کرد: در سال گذشته مکرر اعلام کردیم که درجه بندی نظام های صنفی باید بر اساس ضوابط بهداشتی و دستورالعمل ها در نظر گرفته شود اما متأسفانه اتفاقی در این حوزه رقم نخورد.

 

وی یادآور شد: بر اساس درجه بندی قنادی ها اختلافی برای قیمت فروش در نظر گرفته شده است و ملاک قیمت فروش زولبیا و بامیه بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت است.

 

کارشناس مسئول صنف خدماتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تاکید کرد: در سال گذشته زولبیا و بامیه با قیمت نامتعارف 17 هزار و 900 تومان در گرگان عرضه شد و این در حالی بود که مصوبه کمیسیون نظارت 15 هزار و 600 تومان برای  واحدهای درجه یک در نظر گرفته شده بود.

 

کرامتی با بیان اینکه امسال پیش بینی افزایش 20 درصدی را در نظر گرفتیم، بیان کرد: در استان های دیگر زولبیا و بامیه با قیمت های درجه یک و درجه دو توزیع شده است.

 

وی به افزایش قیمت 10 درصدی آش و حلیم اشاره کرد و افزود: قیمت آش و حلیم نیز در استان دیگر نزدیک به هم است و بین 20  تا 25 هزار تومان عرضه می شود.

 

کارشناس مسئول صنف خدماتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بیان کرد: آش کشک سال گذشته 16 هزار تومان و امسال 17 هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده و آش رشته 14 هزار تومان بوده که امسال  15 هزار و 500 امسال پیشنهاد شده است.

 

کرامتی بیان کرد: قیمت حلیم از 20 هزار تومان به 22 هزار تومان پیشنهاد شد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: حلیم آش نظر گرفته شده زولبیا و بامیه هزار تومان آش و حلیم بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، استان تا فردا تحت تأثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در استان به صورت پراکنده خواهد بود، افزود: از فردا به تدریج با نفوذ سامانه پرفشار انتظار داریم علاوه بر افزایش ابر و کاهش دما، بارندگی‌ها نیز در همه نواحی استان حادث شوند.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: در برخی نواحی مؤثر و به صورت رگباری با پدیده رعدوبرق همراه خواهد بود این شرایط تا روز پنج شنبه تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: با عبور این سامانه از روز جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

اصحابی اظهار کرد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۷ درجه ثبت شد که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۳ درجه برسد.

کد خبر 6098986

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲۶ میلیون دلاری از گمرکات گلستان صادرات انجام شده است
  • حلیم بن قادر: ایران در سپک تاکرای جهان رکوردشکنی می‌کند
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟ / دلایل اصلی رشد تورم در اقتصاد ایران چیست؟
  • سهم افزایش قیمت ارز در نرخ تورم چقدر است؟
  • نرخ رشد جمعیت در استان گلستان در وضعیت «بحرانی» قرار دارد
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان