Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در میانه گزارش‌هایی که درباره وضعیت وخیم کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی منتشر شده، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشستی خبری اظهار کرد، کشورش اطلاعاتی برای ارائه درباره وضعیت سلامتی کیم جونگ اون ندارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، گنگ شوانگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین این اظهارات را در پاسخ به سوالی درباره گزارش‌هایی مبنی بر این که یک هیئت چینی متشکل از متخصصان پزشکی به کره شمالی اعزام شده‌اند و احتمال اعزام آنان برای کمک به کیم جونگ اون یا کمک به این کشور برای مقابله با کووید ۱۹ بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند، یک تیم چینی روز پنجشنبه برای مشاوره درباره وضعیت کیم جونگ اون به کره شمالی اعزام شده‌ است.

این سخنگو همچنین در واکنش به سوالی درباره گزارش اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه چین درباره شیوع کرونا اطلاعات غلط منتشر کرده، اظهار کرد، چین قربانی اطلاعات غلط درباره کووید ۱۹ بوده، نه منتشرکننده آن.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کیم جونگ اون کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در هیأت عشاق الحسین (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شب شهادت حجت الاسلام امیر انصاریان به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس مراسم عزاداری با مداحی علی قربانی و محمد کریمی ادامه خواهد داشت. این مراسم جمعه ۱۴ اردیبهشت رأس ساعت ۲۰/۳۰ در هیأت متوسلین به حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

همچنین در مراسم ظهر شهادت حجت الاسلام مهدی جعفری به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مرثیه خوانی این مراسم بر عهده علی قربانی و علی اکبر زادفرج و محمد رضا نوشه ور است.

زمان برگزاری شنبه ۱۵ اردیبهشت بعد از نماز ظهر و عصر در میدان امام حسین (ع) خ ۱۷ شهریور نرسیده به چهارراه صفا حسینیه عشاق الحسین (ع) است.

کد خبر 6093922 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست