Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رسول موسایی روز دوشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه مسافران نیز به هنگام سوار شدن به اتوبوس باید ماسک داشته باشند، افزود: فعالیت اتوبوس ها در یک هفته آینده رصد می شود.

وی با اشاره به جمعیت ۹۰۰ نفری شاغلان اتوبوس های بخش خصوصی در تبریز اظهار کرد: هر چند در مقطع فعلی فعالیت اتوبوس های بخش خصوصی از سر گرفته شده، اما در مناطق شلوغ ممکن است از اتوبوس های ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی نیز استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: تلاش می کنیم در مدت فعالیت اتوبوس ها در تبریز در ایستگاه ها و داخل اتوبوس ها تجمع نداشته باشیم.

قایم مقام شهردار تبریز گفت: هر چند از سرگیری فعالیت قطار شهری می تواند در تسهیل حمل و نقل عمومی تبریز نقش موثری داشته باشد، اما هنوز در این زمینه تصمیمی اتخاذ نشده است.

ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان شهر تبریز از ۴۵ روز قبل در راستای مقابله با شیوع کرونا تعطیل شد.

ناوگان اتوبوسرانی تبریز حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس دارد که روزانه بیش از ۸۰۰ هزار نفر را جابجا می کنند.

48

کد خبر 1381932

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است