Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@21:10:51 GMT

پارکومترهای پایتخت جمع آوری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۱۱۳۸

معاون فنی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: پارکومترها مرحله‌ای از سطح شهر جمع آوری می‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وحید سرلک با بیان این مطلب افزود: بعد از برگزاری مزایده و واگذاری پارک حاشیه‌ای هوشمند در هر منطقه، پارکومتر‌های موجود در آن منطقه جمع آوری می‌شوند. درحال حاضر تمامی پارکومتر‌ها از مناطق ۲، ۶ و ۷ جمع آوری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه نزدیک به ۲۰۰۰ دستگاه پارکومتر در سطح شهر تهران نصب شده بود، گفت: اجرای پارک حاشیه‌ای هوشمند جایگزینی بر پارکومتر‌های منسوخ شده است. درحال حاضر پارک حاشیه‌ای هوشمند در منطقه ۲ تهران اجرا شده و بازخورد‌های خوبی هم از آن گرفته شده است.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ابلاغ قرارداد پارک حاشیه‌ای هوشمند در آینده‌ای نزدیک به مناطق ۶، ۷، ۱۱ و ۱۲، بیان کرد: اقدامات ابتدایی طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند از جمله خط کشی، نصب تابلو‌ها و ... درحال انجام است و از تیرماه سال جاری وارد فاز اجرایی خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهرداری تهران پارکومترها پارک حاشیه ای هوشمند جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس هوای قابل قبول در پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 57 قرار گرفته و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش مشرق، شاخص کیفیت هوای تهران، امروز - جمعه، چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳- بر روی عدد 57و در وضعیت قابل قبول قرار دارد.همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد 58 قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و 39 روز هوای قابل قبول داشته است.این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، 37 روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود و بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول(سالم) یا متوسط ، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا "ناسالم ، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا "بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • هوای تهران پاک است
  • تنفس هوای قابل قبول در پایتخت
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!