Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون بهداشت و درمان بنیاد استان گلستان از توزیع اقلام بهداشتی در بین جانبازان 70 درصد و نخاعی، شیمیایی حاد و والدین معزز شهدای در معرض خطر استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین حقیقی در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت: با پیگیری‌های به ‌عمل ‌آمده بنیاد و با مشارکت دستگاه‌های متولی و شبکه خیرین جامعه ایثارگری، بسته‌های بهداشتی تهیه و به شهرستان‌های تابعه بنیاد استان ارسال و توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: لازم به ذکر است اقلام بهداشتی شامل مایع ضدعفونی‌کننده، ماسک، دستکش و اسپری به تعداد 400 عدد و ماسک به تعداد 6650 عدد، دستکش به تعداد 1400 جفت و محلول و ژل ضدعفونی 1400 عدد به‌صورت جداگانه در اختیار این قشر معزز قرارگرفته است.
معاون بهداشت و درمان بنیاد استان گلستان ضمن توصیه‌های بهداشتی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا از جامعه ایثارگری استان خواست حتی‌المقدور از خروج غیرضروری از خانه خودداری کرده تا به مدد الهی و همچنین با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های پزشکی هرچه زودتر این ویروس منحوس را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزیع اقلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری افزود: این عملیات با هدف مرئی سازی و جلوگیری از هدر رفت آب در هنگام ترکیدگی و اتفاقات پیش رو در شبکه آب انجام شد.

 وی با بیان اینکه این تعداد حوضچه شیر فلکه در بخش شبکه آبرسانی تعداد زیادی است، اظهار داشـت: این میزان مرئی سازی و همسطح سازی در بخش توزیع آب در اتفاقات، خسارت‌های ناشی از ترکیدگی و نشت آب به زیرساخت‌های مسکونی در قطع به موقع آب، تاثیر بسزایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است