Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه استماع استرداد جولیان آسانژ به آمریکا تا دوم نوامبر به تاخیر خواهد افتاد و طی دوره‌ای سه هفته‌ای برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه لندن اعلام کرد، برگزاری جلسه استماع استرداد جولیان آسانژ، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس تا ۲ نوامبر به تاخیر افتاده و طی دوره‌ای سه هفته‌ای برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وکلای جولیان آسانژ چند روز پیش با اشاره به عدم دسترسی کامل به موکلشان اظهار کردند، خواستار این تاخیر خواهند شد.

در ابتدا قرار بود این جلسه در روز ۱۸ مه برگزار شود.

این وکلا دلیل عدم دسترسی به آسانژ را محدودیت‌های اعمال شده به دنبال شیوع کرونا عنوان کردند. وکلای طرف آمریکا نیز گفته‌اند، در صورتی که این تاخیر لازم دانسته شود، با آن موافقت خواهند کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0032lF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جولیان آسانژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود