Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور و الزام به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند برای کنترل اپیدمی ، معاون درمان دانشگاه آخرین دستور العمل فعالیت مراکز درمانی را اعلام کرد.

علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۱-مراکز جامع توانبخشی، فیزیوتراپی، کار درمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، ارتوپد فنی، کایروپراکتیک، بینایی سنجی، ساخت و فروش عینک طبی، تغذیه، مطب و دفاتر کار مامایی از روز شنبه، ۶ اردیبهشت با رعایت کامل شرایط دستورالعمل حفاظتی می‌توانند شروع به کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- فعالیت مراکز جراحی محدود فقط برای اعمال اختیاری و ضروری با محدودیت در زمینه اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی و رعایت کامل شرایط دستورالعمل حفاظتی می‌تواند آغاز شود. انجام هرگونه اعمال جراحی زیبایی بینی، صورت و کاشت مو تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

۳- فعالیت کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

۴- مراکز درمانی سوء مصرف مواد مطابق برنامه ریزی انجام شده می‌توانند با رعایت دستورالعمل ارسالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل‌های حفاظتی فعالیت کنند.

۵- مراکز تصویربرداری، موسسات رادیولوژی و آزمایشگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های حفاظتی اجازه فعالیت دارند.

۶- مطب‌های پزشکان و مراکز تخصصی طب کار با رعایت کامل شرایط دستورالعمل حفاظتی و اجرای فاصله گذاری هوشمند می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

۷- درمانگاه‌های شبانه روزی در صورت داشتن شرایط لازم علاوه بر درمانگاه‌های اعلام شده قبلی با رعایت دستورالعمل‌های حفاظتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

۸ - با توجه به ریسک بالای انتقال بیماری از طریق دندانپزشکی فعالیت مطب‌ها و مراکز دندانپزشکی ممنوع است. تنها مراکز زیر با رعایت کامل شرایط دستورالعمل حفاظتی برای ارائه خدمات اورژانسی تا پایان روز جمعه، دوازدهم اردیبهشت می‌توانند فعال باشند.

مراکز شبانه روزی: - درمانگاه شبانه روزی قطب الدین واقع در دروازه کازرون

- درمانگاه شبانه روزی حکمت در بولوار بعثت

- درمانگاه شبانه روزی محمد رسول الله در بولوار زرهی

مراکز صبح و عصر: درمانگاه شاهچراغ (ع)، درمانگاه ابوتراب واقع در فلکه شاهزاده قاسم، درمانگاه ولیعصر (عج) واقع در سه راه برق، مرکز دندانپزشکی امامی راد واقع در درمانگاه رسول اعظم (ص)، دندانپزشکی فجر (بیمارستان ارتش)، درمانگاه‌های بهار واقع در بولوار رحمت، مهرآرا شهرک گلستان، آوا واقع در بولوار مدرس، درمانگاه پرتو میدان دانشجو (تحت بیهوشی)، خاتم (ص) واقع در میانرود، جم واقع در معالی آباد، مسجدالرسول (ص) در قصرالدشت، درمانگاه دکتر میر در شهرک صدرا، درمانگاه امام صادق (ع)، درمانگاه موسی ابن جعفر (ع) تحت پوشش معاونت محترم بهداشت، دندانپزشکی بیمارستان شهید آیت الله دستغیب فقط برای ارائه خدمت به بیماران خاص.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم استان خواست در صورت مشاهده عدم رعایت دستورالعمل‌های مربوطه توسط مراکز درمانی فعال موارد تخلف را به شماره تماس ۱۸۱۹ که به صورت شبانه روزی فعال است، اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس مراکز درمانی فارس دستورالعمل فعالیت رعایت دستورالعمل مراکز درمانی شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس

هرمزگان-جام جم انلاین-کلینیک دندانپزشکی و درمانگاه شهید مدافع حرم رضا زارعی امروز با حضور معاون اول رئیس قوه قضاییه در بندرعباس به بهره برداری رسید.

رئیس قوه قضاییه در این مراسم گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع شامل ایستگاه پرستاری، دندانپزشکی کودکان و هفت واحد دندانپزشکی، داروخانه، اتاق استریل و احیاء است.


حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی افزود: برای این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه حدود ۸ میلیارد تومان با کمک خیران هزینه شده است.


وی گفت: عموم مردم هم می‌توانند از خدمات این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه استفاده کنند.
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید قدس، رضا زارعی هم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • فراشبند با ۳۷ میلی متر باران، رکورد دار بارش‌ها
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد