Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خوردبین، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درخصوص جلسه پیشکسوتان این باشگاه اظهار داشت: جلسه‌ای بین بچه‌های پیشکسوت و سرپرست جدید باشگاه برای آشنایی پیدا کردن او از بچه‌ها برگزار شد. مهدی رسول‌پناه صحبت‌هایی درباره تیم انجام داد و بچه‌ها گوش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوردبین درباره نظر خود پیرامون ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر پس از وقفه طولانی بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری، به نظر من نباید لیگ برتر برگزار شود. البته اگر شرایط بهتر شد، حتما باید بازی‌ها را دوباره آغاز کنند.

سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلات مالی این تیم که صدای برخی از بازیکنان را درآورده است، گفت: رسول‌پناه قول داده که این مشکلات را برطرف کند و درحال حاضر نیز، پیگیر این مشکلات است. تصور می‌کنم مشکلات مالی برطرف شود.

خوردبین درمورد پرونده‌های متعدد پرسپولیس در فیفا، گفت: همه این موارد را رسول‌پناه در جلسه امروز بیان کرد. به گفته او در ماه‌های اخیر این موارد پیگیری شده و مشکل خاص و جدید دیگری وجود نخواهد داشت. رسول‌پناه می‌گوید وضعیت پرسپولیس خوب است و ما هم باید قبول کنیم. وقتی او می‌گوید خوب است، یعنی حتما وضعیت پرسپولیس خوب است.

او درمورد احتمال قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل گفت: پرسپولیس صد در صد قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فیفا لیگ برتر فوتبال رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان

شرایط دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با سپاهان نامشخص است.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس که بتازگی گچ دست خود را باز کرده همچنان شرایط نامشخصی برای همراهی تیمش دارد.

پرسپولیس چهارشنبه شب در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت اما وضعیت گلر این تیم نامشخص است.

اینطور که از تمرینات پرسپولیس به نظر می‌رسد بیرانوند شرایط صد درصدی برای همراهی تیمش در این بازی ندارد و امیر رفیعی دوباره درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

شانس بازی کردن بیرانوند در بازی چهارشنبه زیاد نیست مگر اینکه در روزهای باقیمانده کادرفنی پرسپولیس تصمیم دیگری بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیرانوند با دست مصدوم در تمرین پرسپولیس (+عکس) آخرین وضعیت بیرانوند از زبان پزشک پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی