Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@11:46:25 GMT

پایش سلامت کارکنان دادسرای نظامی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۱۶۴۹

پایش سلامت کارکنان دادسرای نظامی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رسول بهرامی پور، رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه که جامعه حقوقی از جمله افرادی هستند که در این ایام مشغول به خدمت رسانی هستندگفت : در ادامه برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، امروز با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و با حضور رییس محترم سازمان قضایی استان ایستگاه سنجش سلامت در دادسرای نظامی استان کرمانشاه برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر تحت پوشش این سنجش قرار گرفتند گفت : در این برنامه قضات و کارمندان حقوقی با حضور پزشکان و کادر درمانی سپاه تحت سنجش سلامت قرار گرفتند

او با اعلام اینکه این برنامه‌ها در مراکز حقوقی و قضایی ادامه خواهد داشت گفت: ضمن پایش سلامت در این برنامه‌ها ضمن اعطای بسته‌های فرهنگی بهداشتی به افراد، قد، وزن، فشار خون، قندخون، طب سنجی، سنجش اکسیژن، روانشناسی و مشاوره پزشکی نیز انجام می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایش سلامت بسیج جامعه پزشکی بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسماء وردیان، محقق موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی مشهد در پژوهشی جالب با استفاده از آنتوسیانین، کورکومین و نسبت بهینه آن‌ها بر روی بستر نانوفیبرکیتین موفق به تولید جوهر و نشانگر حساس به پی‌اچ برای پایش فساد میگو با چشم غیرمسلح شد.

در این طرح، جوهر هوشمند سبز از ضایعات پوسته میگو (نانوفیبرهای کیتین) و ترکیب دو رنگدانه طبیعی کورکومین و آنتوسیانین به دست آمده از گلبرگ زعفران برای پایش تازگی میگو در طول مدت نگهداری در یخچال ساخته شد.

این جوهر هوشمند حتی پس از نگهداری به مدت شش ماه در دماهای مختلف همچنان پایدار بودند.

غذاهای دریایی به عنوان منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب غیراشباع بخش مهمی از سبد غذایی هستند. این غذاها حتی در شرایط نگهداری مناسب نیز مستعد فساد هستند و پایش تازگی آن‌ها ضروری است. برچسب‌‌های هوشمند با قرار‌گیری در محیط بسته‌بندی می‌توانند به صورت خودکار فعال شده و به مصرف‎کننده اطلاعات بصری در خصوص سلامت و تازگی محصول ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • والدین دارای نوآموز بخوانند