Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان پنج هزار مترمربع اجرای جدول با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، ۲۳ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت با اعتبار یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، ساخت پارک و توسعه فضای سبز با اعتبار۷۰۰ میلیون تومان، خرید ماشین‌آلات با اعتبار یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و تکمیل یادمان شهدای شهر درح با اعتبار ۷۰ میلیون تومان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار هزینه شده در چند ماه گذشته معادل چندین برابر اعتبارات عمرانی سال گذشته شهرداری درح بوده است، اضافه کرد: در جریان سفر جهانگیری همچنین یک مدرسه ۹ کلاسه کلنگ‌زنی شد که اکنون از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با توجه به تامین اعتبار انجام شده در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدی گفت: همچنین عملیات اجرایی یک خوابگاه شبانه‌روزی ۶ کلاسه نیز در شهر درح از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی آغاز شده که از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با توجه به تامین اعتبار انجام شده در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه استاندار خراسان جنوبی تاکنون ۱۹ دفعه از شهرستان سربیشه و به خصوص بخش درح  و پایانه تجاری ماهیرود بازدید داشته‌اند، اضافه کرد: نتیجه پیگیری‌ها و تلاش شبانه‌روزی استاندار باعث ارتقای جایگاه مرز ماهیرود به مرکز ثقل تجارت خارجی استان و کانون توجه دولت‌مردان دولت تدبیر و امید به این منطقه شده است.

فرماندار سربیشه افزود: نگرش استاندار خراسان جنوبی به مرز ماهیرود به توسعه تجارت و افزایش کمیت صادرات محدود نمی‌شود بلکه توسعه و ارتقای ظرفیت‌های شهر درح برای پشتیبانی از تجارت در جهت  ایجاد بستر فعالیت تجاری پایدار هدف اصلی است که نتیجه آن بهره‌مندی هر چه بیشتر ساکنان این بخش از منافع استقرار منطقه مرزی است.

وی بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه استانداری با کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان دستگاه معین خدمات زیرساختی و محرومیت‌زدایی در سربیشه، اکنون اقدامات اجرایی خوبی در شهرستان در دست اجرا است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در سفر مهرماه سال 98 به خراسان جنوبی با سفر به بخش درح شهرستان مرزی سربیشه همزمان با ۱۵ مهر روز روستا و عشایر با مردم این منطقه دیدار کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جدول خراسان جنوبی رییس جمهوری کمیته امداد امام خمینی مدرسه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیون تومان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، میزان بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی در استان خراسان‌جنوبی اعلام شد.

بنابراین گزارش، بیرجند ۲۳ میلی‌متر، قائن ۲۶ میلی‌متر، سربیشه ۴۰ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، حاجی‌آباد زیرکوه ۲۲ میلی‌متر و خوسف ۲۶ میلی‌متر اعلام شد.

همچنین در محمد شهر ۴۱ میلی‌متر، فردوس ۱۴ میلی‌متر، عشق آباد ۲۰ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، زهان ۲۷ میلی‌متر باران بارید.

به گزارش ایمنا، شهرستان بیرجند، قاین، خوسف، سربیشه و زهان بیشترین بارش را طی ۷۲ ساعت گذشته داشتند.

سامانه بارشی که از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا عصر شنبه پانزدهم اردیبهشت در استان خراسان‌جنوبی فعال بود، باعث خسارت‌های زیادی به راه‌های مواصلاتی و باغات و منازل برخی شهرهای استان خراسان‌جنوبی شد که نیروهای امدادی و راهداری درحال رفع مشکل و بازگشایی معابر هستند.

کد خبر 750762

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • ورود سامانه جدید بارندگی به خراسان جنوبی
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد