Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «مایکل گوو»، وزیر کابینه بریتانیا امروز -‌دوشنبه- گفت که مذاکرات بر سر رابطه میان این کشور و اتحادیه اروپا در دوران پسابرگزیت همچنان می‌تواند در مدت زمان معهود به نتیجه برسد. 

این در حالی است که «میشل بارنیر»، مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در زمینه برگزیت پیشتر گفته بود که مذاکرات میان دو طرف پیشرفت اندکی داشته است و بریتانیا با رد هرگونه تمدید ضرب‌الاجل کار را برای پیشبرد امور دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گوو در جمع یک کمیته پارلمان بریتانیا گفت: «به باور ما، ممکن است که مذاکرات در ضرب‌الاجل تعیین‌شده به نتیجه برسد.» وی افزود که متن این مذاکرات در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره نوشت: دولت ترینیداد و توباگو امروز اعلام کرد که کشور فلسطین را به رسمیت شناخته است.

این کشور حوزه دریای کارائیب با تاکید بر اینکه این اقدام را در راستای اهداف صلح پایدار انجام داده، در بیانیه ای آورده است: به رسمیت شناختن فلسطین یک امر اخلاقی و عادلانه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: به رسمیت شناختن کشور فلسطین بیانگر خواسته های مشروع مردم فلسطین و حمایت از آن است.

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفته بود: بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا قرار است تا پایان ماه مه، فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسد.

کد خبر 6095728 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین