Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:23:51 GMT

تل‌آویو | هم‌پیمانان «بنی گانتز» به دشمنان وی تبدیل شدند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۲۱۲۴

تل‌آویو | هم‌پیمانان «بنی گانتز» به دشمنان وی تبدیل شدند

رهبر حزب «یش عاتید» رژیم صهیونیستی که همپیمان «بنی گانتز» در انتخابات بود اعلام کرد هرگز اجازه نخواهد داد گانتز پس از نتانیاهو نخست وزیر شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عاتید» که به همراه «بنی گانتز» ائتلاف آبی و سفید را تشکیل داده بود و در پی اختلافات بوجود آمده، این ائتلاف فروپاشید گفت هرگز اجازه نخواهد داد در شرایط نخست وزیری چرخشی، گانتز پس از نتانیاهو به این سمت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که بشدت از اقدام گانتز در ائتلاف با نتانیاهو برای تشکیل کابینه خشمگین شده، اعلام کرد که حتی حاضر است به ائتلاف نتانیاهو بپیوندد تا مانع از نخست وزیری گانتز شود.

رژیم صهیونیستی در کمتر از یک سال گذشته سه بار انتخابات برگزار کرد اما هیچکدام از ائتلاف‌های چپ و راست نتوانستند ۶۱ کرسی مورد نیاز برای تشکیل کابینه ائتلافی را بدست بیاورند. 

در حالی که ائتلاف آبی و سفید با هدف ممانعت از ادامه نخست وزیری نتانیاهو تشکیل شده بود اما در پی شیوع ویروس کرونا، گانتز خواهان تشکیل کابینه اضطراری شد و اعلام کرد که حاضر است با نتانیاهو برای تشکیل کابینه، ائتلاف تشکیل دهد.

قرار است که نتانیاهو تا اکتبر ۲۰۲۱ نخست وزیر باقی بماند و پس از آن، گانتز به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی به فعالیت ادامه دهد اگر چه برخی از کارشناسان معتقدند که نتانیاهو به تعهد خود وفادار نخوهد ماند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نتانیاهو انتخابات دشمنان تشکیل کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از المیادین، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، عصر امروز (دوشنبه) با تجمع در خیابان کاپلان تل‌آویو علیه نخست وزیر این رژیم شعار سرداده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به گزارش این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

کد خبر 6092586

دیگر خبرها

  • تظاهرات صهیونیست‌ها در تل آویو برای آزادی اسرا
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو