Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@18:39:45 GMT

بازسازی گلخانه ده‌هزارمتری شهرداری کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۲۱۵۸

بازسازی گلخانه ده‌هزارمتری شهرداری کرمانشاه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از بازسازی و راه‌اندازی بزرگترین گلخانه کرمانشاه به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در پارک‌شرقی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دکتر فرامرز رحمتی‌زاده اظهار داشت: گلخانه بزرگ شهرداری با ظرفیت بیش از ۱۲ سالن در دو فاز مجزا بازسازی و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فاز اول این مجموعه در چهار سالن در حال حاضر فعال است و فقط قسمت‌هایی از آن نیاز به بازسازی دارد که مجموعه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری به صورت شبانه‌روزی مشغول آماده سازی آن هستند.

وی ادامه داد: فاز دوم گلخانه نیاز به بازسازی گسترده با برآورد ریالی پنج میلیارد ریال دارد که در هر دوره زراعی (بهاره-پاییزه) در حدود هفت تا هشت میلیارد ریال و در مجموع با احتساب سالن های قلمستان در سال ۲۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی مالی برای شهرداری خواهد داشت.

دکتر رحمتی‌زاده با اشاره به تأمین گل های مورد نیاز شهرداری‌های مناطق هشت‌گانه در گلخانه پارک‌شرقی کرمانشاه افزود: علاوه بر تامین گل‌های مورد نیاز مناطق هشتگانه شهرداری در نظر داریم گل های زینتی و آپارتمانی نیز در گلخانه‌های شهرداری پرورش دهیم و در کمترین زمان ممکن پروژه را به درآمدزایی برای مجموعه شهرداری برسانیم.

وی ادامه داد: آمادگی این را داریم در بازه زمانی کوتاهی تمام نشانه های مورد نیاز در شهر کرمانشاه را تولید کنیم تا واردات از سایر شهرها که با هزینه‌های بالا صورت می گیرد منتفی شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری افزود: مجموعه گلخانه شیشه‌ای و سه سالن قلمستان در فاز اول این مجموعه در دوره زراعی جاری(بهاره۹۹)  با نظارت سه کارشناس کشاورزی و زراعت مجموعه شهرداری بیش از ده میلیارد ریال تولید قلم داشته است.

وی در پایان از راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی خبر داد و افزود: به زودی کلینیک گیاه‌پزشکی شهرداری جهت حل مشکلات گونه‌های مختلف گیاهی در سطح شهر و اندازی می شود.

کد خبر 421029

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشت گلخانه ای کرمانشاه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری طرح گلخانه ای کلینیک گیاه پزشکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شهرداری تهران چگونه می‌خواهد در طرح نور مشارکت کند، گفت: ما به هر کسی که در شهر بخواهد کاری کند، کمک می‌کنیم، به طور نمونه به معلم به اساتید کمک می شود.

او درباره اینکه آیا شهرداری می‌خواهد مامور یا ضابط تعیین کند، افزود: اما آنها (پلیس) باید اعلام کند که به چه خدمتی نیاز دارد و ما چگونه می توانیم به او کمک کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه نظام خدمت ما مشارکتی است و کار را با دستگاه‌ها پیش می‌بریم، افزود: هر کسی نیاز به کمک داشته باشد می‌گوید و ما در آن زمینه کمک می‌کنیم.

کد خبر 848631 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس راهور - شهر علیرضا زاکانی شهردارى تهران شهردار

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی