Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه ژاپن تایمز روز دوشنبه از قول وزارت وحدت کره جنوبی آورده است که رسانه ها باید جانب احتیاط را درباره گزارش های مرتبط با بیماری رهبر کره شمالی مد نظر داشته باشند.

این وزارتخانه تاکیدکرد که به رغم افزایش شایعات رسانه ای تا الان هیچ مورد غیرمعمولی در کره شمالی مشاهده نشده است و در گزارش ها باید احتیاط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از رسانه های غربی و کره جنوبی در روزهای اخیر گزارش های ضد و نقیضی درباره وضعیت سلامت رهبر کره شمالی منتشر کرده اند.

در تازه ترین مورد روزنامه دونگبا ایلبو در کره جنوبی گزارش کرده بود که رهبر کره شمالی احتمالا در جریان آزمایش موشکی روز ۱۴ آوریل زخمی شده است.

کیم ایون چول وزیر وحدت کره جنوبی در نشستی با حضور مقام های این کشور گفت سئول دارای توان بالای اطلاعاتی است اما هیچ مدرک و سندی که نشان دهنده غیرعادی بودن اوضاع در کره شمالی باشد ، در اختیار ندارد.

به دنبال غیبت رهبر کره شمالی از انظار عمومی از ۱۵ آوریل، رسانه های کره جنوبی گزارش کردند که او تحت عمل جراحی قلبی و عروقی قرار گرفته است.

برخی دیگر نیز گزارش کرده اند که رهبر کره شمالی برای اینکه به کرونا مبتلا نشود خود را ایزوله کرده است.

رسانه های کره شمالی این روزها درباره این مسایل سکوت اختیار کرده اند و روز دوشنبه نیز تصویر یا مطلبی درباره رهبر کره شمالی منتشر نکردند فقط از ارسال پیام تقدیر وی از کارگران برای ساخت مجموعه گردشگری در وونسان خبر دادند.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رهبر کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی

به گزارش خبرآنلاین از فارس، به دنبال انتشار یک ویدئو در فضای مجازی مبنی‌بر استفاده از یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس جهت تولید محتوای زرد توسط یک بلاگر در شیراز، موضوع را از رئیس مرکز اورژانس فارس پیگیری شد.

به گزارش فارس، محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه این ویدئو مربوط به یک ماه پیش است، گفت: هرگونه استفاده تبلیغاتی یا رسانه‌ای از آمبولانس منوط به اخذ یکسری مجوز از نهادهای مربوط است که در این ویدئو این مجوزها اخذ نشده است.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها در حال انجام است که اگر تکنسین‌های ما با بلاگر همکاری کرده باشند توبیخ می‌شوند و اگر این ویدئو بدون هماهنگی انجام شده باشد از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903149

دیگر خبرها

  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • احتمال جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی