Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

شرکت سایپا

با سلام. اینجانب سال 96 از نمایندگی سایپا عاشوری گناباد یک دستگاه خودرو پراید 132 شرایطی خریداری کردم. ولی تاکنون مدرکی از ماشین به من ارائه نشده است و حالا که چک هایم پاس شده سند خودرو را گرفتم. و در سند قید شده قیمت خودرو 20845000 تومان ولی از من مبلغ  22میلیون گرفتن و بابت کمبود قطعه که پخش خودرو می باشد  100هزار تومان برگشت داده شود که این پول را هم برگشت نداده اند.


از دسترس خارج شدن سایت پاسخکویی به شکایات و ارتباط مردمی بانک مرکزی

سایت پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی بانک مرکزی از دسترس خارج شده و بنده برای ثبت شکایت خودم نتوانستم کاری کنم و نمیدونم به جز این سایت به کجا مراجعه کنم چه وضعشه؟ لطفا رسیدگی کنید.

 

وکالت نامه های تاریخ گذشته

ماشین خریدم برای تعویض پلاک وکالت نامه نوشتیم چهل روزه اما از همون روز اول مراکز تعویض پلاک به خاطر شیوع کرونا تعطیل شد و دولت هم گفت که نگران نباشید همه قراردادها تا 15 اردیبهشت اعتبار دارن اما حالا زدن زیر حرفشون لطفا  بررسی کنید. این مشکل خیلیاست ممنون.

 

حقوق ضایع شده معلمان غیر دولتی

عرض سلام و وقت بخیر. بنده یکی از معلمان مدرسه غیر دولتی در شهر ارومیه هستم. متاسفانه مدارس غیر دولتی حداقل حقوق را بدون بیمه میدهند. حقوق بنده ۳۰۰ هزار تومان بدون بیمه می باشد. مدرکم فوق لیسانس و شاگرد اول دانشگاهمان بودم. موسس مذکور کرونا را بهانه کرده و از دادن حقوق امتناع میکند.به اداره آموزش و پرورش شهرمان مراجعه کرده و اعتراض نمودم و در کمال تعجب گفتن چون نیروی آزاد محسوب میشین آموزش و پرورش مسئولیتی ندارد. زمانی که وزیر محترم اذعان میکنن که نهاد آموزش و پرورش به نیرو نیاز دارد چرا از ما معلمان غیردولتی که هم با شیوه نوین تدریس میکنیم و هم تحصیلات بیشتری داریم استفاده نمیکنن و نیروهای نهضتی را در اولویت قرار میدهند. تقاضای بنده از وزیر محترم آموزش و پرورش این است که تجدید نظر در قراردادهای استخدامی دهند و کمی هم به فکر ما قشر زحمت کش هم باشند. به خدا فقط نیروهای دولتی زحمت نمیکشن ما نیروهای آزاد اتفاقا بیشتر زحمت میکشیم و حتی یک ریال هم دریافت نمیکنیم. خواهشا رسیدگی فرمایید . اجرتان با آقا امام زمان.

 

درخواست پیگیری مشکل کارکنان شرکتی در ادارات دولتی

با سلام و خسته نباشید. من و تعداد کثیری از افراد تحصیل کرده به صورت شرکتی جذب ادارات دولتی شدیم ، الان حقوق کارگری داریم میگریم و به اونم راضی هستیم اما اونم خود همین اداره دولتی گفته چون 99 افزایش حقوق داشتین فک نکنم بتونیم بهتون پرداخت کنیم این انصافه؟؟؟ مگه ما خرج نداریم مگه زن و بچه نداریم چرا باید 5 برابر یک کارمند رسمی کار کنیم و تا به چیزی که حقمونه اعتراض کنیم تهدید به اخراج بشیم؟؟؟ کجای قاونون ما این اومده ؟؟؟ تو رو خدا فکری به حال این نیروهای بدبخت بکنید من شرکتی علوم پزشکی هستم تو این شرایط کرونا از جان خودمان باید بگذریم حقوقمونم نمیدن . لطفا جهت پیگیری تبدیل وضعیت ما اقدام کنین خواهشا.

 

گران شدن نان

چند روزی هست که نان با مجوز دولت اون هم به صورت مخفیانه و چراغ خاموش گران شده این در حالی هست که مسئولین در اول سال بارها گفته بودند که نان امسال گران نخواهد شد از طرفی چون مصرف نان در ماه رمضان زیاد میشود دولت باید از گران شدنش جلوگیری کند نه اینکه بر خلاف وعده خود نان را گران کند.

 

بی عدالتی مجدد در حق کنکوری های نظام قدیم


دیروز اعلام شده که مباحث کنکور امثال از ۸۰ درصد مطالب درسی خواهد بود. سوالی که خیلی از داوطلبان دارند و از شما خواهش دارم پیگیری کنید این است که آیا این موضوع کاهش منابع، شامل داوطلبان و مباحث کنکور نظام قدیم نیز میشود؟ چون اگر فقط مربوط به نظام جدید باشد، بی عدالتی بزرگی در حق آن ها خواهد شد. در حالت عادی که مباحث نظام جدید بسیار کمتر از نظام قدیم هست (حدود ۳۰ درصد) و اگر این مسئله هم اتفاق بیفتد، دودش به چشم داوطلبان نظام قدیم خواهد رفت. ضمناً امسال در گروه نظام جدید هم فارغ‌التحصیل از سال قبل وجود دارد. لطفاً این مسئله را پیگیری کنید تا مثل سال قبل، اجحاف در حق نظام قدیمی ها نشود. ممنون

 

پیاز

سلام. من کشاورز پیاز کاشتم تا الان که محصول خوزستان دست نداده بود کیلویی ۸ تا ۱۰ پیاز میخریدیم امروز من پیازم دادم کیلویی۸۰۰ تومان به نظر شما تو این گرونی خرجها کیلویی ۸۰۰ تومان کجای خرج ما کشاورزا رو در میاره تو رو خدا به فکر ما باشید مسولین یک کاری کنید الان ما حاصل یک سال زحمت رو داریم زیر ضرر میدیم تو رو خدا یک کاری کنید.... ممنونم ازتون خدا سر شاهد زیر ۲ هزار تومان فقط فقط ضرر تو این یک سال

 

بیمه بیکاری کارگران

سلام.لطفا پیگیر بیمه بیکاری کارگران شوید. چند ماهی بدونه هیچ درآمد و حقوقی، واقعا گذران زندگی سخت شده. یعنی برای دولت انقدر سخته که پرداختی حق بیمه کارگران رو دوباره بهشون برگردونه. اگر قراره پرداختی انجام بشه. پس کی این اتفاق میوفته. از باشگاه خبرنگاران هم گلایه دارم که پیگیر خبری به این مهمی نمیشینکه گاهی خبرهایی رو سایتتون دیده میشه که واقعا الویت دسته چندمی داره. لطفا پیگیر سفره مردم باشید.با تشکر

 

تعویض پلاک

باعرض سلام و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان . در هفته اول اسفند ماه با شروع شیوع ویروس کرونا در کشور و قرنطینه کردن مراکز پر خطر از جمله مراکز تعویض پلاک دستور بر این شد که تاریخ تمام وکالت های نقل و انتقال ماشین ها تا زمان دستور بازگشایی تمدید میشود در حالی که من و بسیاری از هموطنان از روز شنبه به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و به ما گفتند که سازمان ثبت و اسناد کشور قبول نکرده آیا مردم بخواست خودشان نرفتند یا به دستور همین آقایون و احترام به دستورهای وزارت بهداشت و همین طور بستن اجباری مراکز تعویض پلاک نرفتند پس چه طور می خواهیم به ارمان های انقلاب دست پیدا کنیم ایا شما به عنوان رسانه ملی به جای پخش اخبار راجب به مربی فوتبال هیچ وظیفه دیگری ندارید.

 

مشکلات طرح مراقبین در خانه بهزیستی رو پیگیری کنید

حقوق هر دو ماه میدن واقعا سخته حقوق خیلی کمه . برای سال ۹۷ به ما ۸۰۰ هزار بیشتر نمیدادن اونم پس از دو ماه یا ۴ ماه دو ماه حقوق میدن هیچ گونه عیدی نداریم . خواهش می کنم رسیدگی کنید.

 

کارکرد پیشخوان دولت محله گیشا برای ثبت نام در بورس

با توجه به سرمایه گذاری مردم در بورس و نیاز به اهراز هویت افراد از سوی برخی دفاتر پیشخوان خدمات، اهالی منطقه گیشا برای انجام کارهای بورس خود به دفتر پیشخوان خدمات گیشا حظور پیدا می کنند. به شخصه ۳ روز متوالی از ساعت ۸صبح الی ۱۴ در این مکان حضور مداوم داشتم. در این مکان که کمترین توجهی به نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت میگیرد؛ به افرادی که برای ثبت نام بورس حضور پیدا کردند به ترتیب تا عدد ۱۰۰ داده می شود و سپس شماره دهی به پایان میرسد؛ این افراد تا زمان نوبتشان داخل خیابان یا ماشین خود منتظر میمانند.
حال مشکل اینجاست که در دفتر کوچکی که ۵ باجه که اخیرا ۲ باجه به بورس و یک باجه به کارت بهداشت تعلق دارد و گوشه ای دیگد از دفتر به پست و گوشه ای دیگر به بیمه تعلق گرفته است؛ افرادی که کار بورس دارند برای اطلاع افراد مانده در صف درحال رفت و آمد داخل دفتر هستند این درحالی است که گروهی برای پست و گروهی دیگر در صف کارت بهداشت هستند و این ازدحام در این دفتر بسیار کوچک شرایط بهداشتی را بسیار سخت می کند.
نکته قابل توجه دیگر این است که کارکنان دفتر این وعده را می دهند که اگر شماره افراد تا پایان ساعت اداری خوانده نشد، ادامه لیست موکول می شود به صبح روز بعد (وعده ای که به اینجانب داده شد) اما فردا با این حرف با لحنی زننده که (دیروز، دیروز بود و امروز ، امروز است) شماره ای جدید داده می شود و انتظار افرادی که با دهان روزه ، روز قبل از ۷ الی ۱۴ منتظر مانده اند سوخت شده و انتظاری جدید در پیش روی آنها قرار می گیرد.
قابل ذکر است که برای اهراز هویت بورس تنها تائید امضا و مدارک فرد به علاوه اثر انگشت و گرفتن عکس نیاز است که در زمانی کمتر از ۳_۴ دقیقه (حداکثر) انجام می گیرد (از افرادی که کارشان انجام شده است مدت زمان پرسیده شد)؛ اما جای تعجب است که با فعال بودن دو باجه برای انجام اینکار حداقل برای اینجانب پس از ۳ روز کارم انجام نشده است.

 

خواهش میکنم خبرنگار پیگیری کن ما کارگر هستیم

با سلام خسته نباشید من از خبرنگاران میخوام یه لطف درحق ما کارگران بکنن دولت که اصلا به حرف ماگوش نمیکنه حداقل شماکمک کنید این موضوع رو به تصویربکشید تا تکلیف ما روشن بشه، ما از قبل عید بیکار شدیم و هنوز هم بیکاریم الانم ما رو فرستادن بیمه بیکاری دولت هم هیچ سخنی در مورد حقوق ما نمیگه ما دو ماه پول نداریم چی بخوریم چطور کرایه خونه بدیم.


آبگرفتگی خیابان شهرک امام خمینی شهر تفرش

سلام من یکی از ساکنان شهرک امام خمینی شهر تفرش هستم شش هفت سالی میشه که فاز دوم شهرک رو شروع به ساخت کردن ولی متاسفانه خیابان اصلی فاز دوم هنوز آسفالت نشده که هیچ متاسفانه با کمترین بارون خیابان تبدیل به رودخانه میشه کلی هم به شهرداری و فرمانداری نامه زدیم ولی فقط یکی از خیابان ها آسفالت شد و خیابان اصلی هنوز آسفالت نشده است. ممنون میشم شما پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه خبرنگاران جوان بیمه بیکاری باشگاه خبرنگاران مراکز تعویض پلاک آموزش و پرورش بیمه بیکاری پیگیری کنید نظام قدیم دو ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر آدینه در جمع مردم سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، تاکید کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه رفع چالش‌های اقتصادی کشور، تلاش دارد، افزود: دولت یکی از راهکارهای جدی جهش تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور را توجه جدی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال و جهش تولید دوری از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است، تاکید کرد: دولت تلاش دارد راهکار رفع مشکلات اقتصادی را عملی سازد.

حسینی از فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال به کارگیری ظرفیت این نوع شرکت‌ها در زمینه جهش تولید و کاهش هزینه تولید است از سوی دیگر حضور دانش بنیان‌ها در رویدادهای مختلف ملی و فراملی می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی را برای کشورمان فراهم سازد.

وی از افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقای رفاه کارگران به عنوان دستاورد دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم به دنبال کاهش مشکلات قشر کارگر است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: یکی دیگر از راهبردهای دولت سیزدهم ارتقای کیفیت تولید داخلی برای به دست آوردن بازارهای صادراتی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 6089149

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی