Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@18:07:05 GMT

بازی و سرگرمی؛ تاریخ رسمی انتشار The Last Of Us 2 مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۳۱۱۹

بازی و سرگرمی؛ تاریخ رسمی انتشار The Last Of Us 2 مشخص شد

این بازی 30 خرداد عرضه خواهد شد.

طرفداری - همان طور که می دانید بازی The Last Of Us 2 به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و حتی تاریخ جدیدی نیز برای آن اعلام نشده بود. به گزارش Gamesradar، آخرین خبر از این بازی در مورد  تلاش سونی و ناتی داگ برای انتشار هر چه زودتر The Last Of Us 2 بود. هر 2 کمپانی در تلاش بودند تا هر چه زودتر این بازی را منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلی استیشن در وبلاگ خود لحظاتی پیش اعلام کرد این بازی در تاریخ 19 ژوئن یا همان 30 خرداد برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. با توجه به این خبر، نگرانی طرفداران این بازی در مورد انتشار آن بر روی کنسول پلی استیشن 4 بر طرف شد. در ادامه نیز تاریخ انتشار بازی Ghost Of Tsushima منتشر شد. این بازی نیز قرار است 27 تیر ماه منتشر شود.

سونی در وبلاگ خود از هر 2 کمپانی ناتی داگ و ساکرپانچ تشکر کرد و اعلام کرد انتشار این بازی ها در چنین شرایطی کاری بسیار دشوار است که این 2 کمپانی توانستند آن را انجام دهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات

به گزارش پارس نیوز ،‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ افزایش میزان وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند. طبق این مصوبه، بانک مرکزی مکلف است، به کسانی که تاریخ عقدشان بعد از یکم فروردین سال ۱۴۰۱ است، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان وام ازدواج بپردازد.

وام ازدواج سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره‌ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم‌ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آن‌ها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.

وام ازدواج به چه کسانی تعلق میگیرد؟

برای دریافت وام ازدواج، تاریخ ازدواج باید بعد از ۱ فروردین ۱۴۰۱ باشد. هر یک از زوجین باید یک ضامن معتبر و مورد تایید بانک را معرفی کند و به جز ضامن، نیاز به تهیه سفته به مبلغ مورد نظر نیز وجود دارد. ضمنا زوجین نباید پیشتر وام ازدواج گرفته باشند، چون وام ازدواج به هر فرد فقط یکبار تعلق میگیرد. همچنین ازدواج زوجین به صورت عقد رسمی و دفتری ثبت شده و دارای سند ازدواج باشند. هر مدرک مشابه دیگری که در ادیان رسمی کشور مرسوم بوده و توسط مرکز اقلیت‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران مورد تایید است نیز قابل قبول خواهد بود.

منبع : گردون

دیگر خبرها

  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت