Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:12:55 GMT

قرایی در حوزه‌های کلان، مدیریت خوبی داشتند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۳۱۶۶

قرایی در حوزه‌های کلان، مدیریت خوبی داشتند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی کردانی، مسئول ارزیابی کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال در جمع اعضای هیئت فوتبال استان کرمان ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، اظهار امیدواری کرد: از این فرصت استثنایی و این ماه بزرگ بهره کافی را ببریم.

او از حضور در کرمان ابراز خرسندی کرد و گفت: انگیزه مضاعفی در خودم ایجاد شد که اگر در ماه مبارک رمضان به هیچ استانی نتوانم سفر کنم، حداقل به این استان بیایم و آن هم به این دلیل است که شما از نعمت بسیار بزرگ این استان در حوزه‌های مختلف بهره می‌برید و اکنون استان شما به عنوان یک استانیست که نه تنها در کشور که در جهان به دلیل قداست خون پاک همه شهدا به ویژه سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کردانی خطاب به اعضای هیئت فوتبال استان کرمان افزود: مجموعه حاضر، بازوان پر توان هیئت محسوب می‌شوند و بار اصلی فعالیت روی دوش آنهاست.

او تصریح کرد: امروز حامل پیام دوستان خود در فدراسیون هستم و وظیفه دارم شخصاً از دوستان وفاداری که دارند در حوزه فوتبال این استان کار می‌کنند، تقدیر و تشکر ویژه کنم.


کردانی با اعلام اینکه نقش مدیریت قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان را نمی‌توان نادیده گرفت، بیان داشت: در حوزه‌های کلان واقعاً مدیریت خوبی داشتند و قطع و یقین هیئت این استان با این پشتوانه و با این بازوان قوی که دارد، روز‌های خوبی را در پیش رو دارد.

مسئول ارزیابی کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جای انسان‌های فرهیخته و توانمند استان‌ها در فدراسیون خالیست، گفت: باید این افراد به فدارسیون وارد شوند.


کردانی با اشاره به اینکه قرایی جوان، پرکار و توانمند است و می‌توانند کار‌های خوبی را پیش ببرد، افزود: فدراسیون روی این طور مدیران تلاش می‌کند و علاقه‌مند است در عرصه‌های مختلف آن‌ها را ببیند.

او ابراز امیدواری کرد: از پتانسیل وی در حوزه‌های مختلف فدراسیون استفاده شود و بتوانیم از حضورش بهره‌مند شویم.


کردانی تصریح کرد: قرایی طی یک سال گذشته در استان کرمان زحمت زیادی کشیدند و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

او در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اگر بخواهیم وارد مقوله ارزیابی شویم، شاید ساعت‌ها وقت ببرد تا بتوانیم این موضوع را موشکافی کنیم.


مسئول ارزیابی کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این کمیته نوپاست، گفت: همه نواقص و کمبود‌ها را می‌پذیریم چرا که نوپاست، لذا تلاش می‌کنیم به جا‌های خوب برسد، پس نیازمند تلاش‌ها و مشورت‌های شما هستیم.

کردانی افزود: عمده‌ی موضوع و حرف اصلی ما این است، تلاشی که در استان‌ها انجام می‌شود، باید یک جا دیده شود و این فعالیت‌ها باید جایی گفته شوند.


او تصریح کرد: در بحث ارزیابی نمی‌گذاریم حقی ضایع شود، مهم این است داده‌ها و مستندات شما را اینجا لحاظ کردیم و بر این اساس نمره دادیم.

کردانی، شرح وظایف ذاتی هیئت فوتبال استان‌ها را جزو سیاست‌های فدراسیون و جزو تأکیدات روسای فدراسیون دانست و بیان داشت: فعالیتی که از استان‌ها انتظار داریم، چیزیست که در چارچوب کار ماست.


مسئول ارزیابی کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: هیئت استان کرمان نسبت به دو سال قبل، یک حرکت رو به جلو و یک جهش خیلی خوب داشته است.

کردانی افزود: چیزی که مدنظر ماست، این است، استان‌ها را به یک چشم نگاه نکنیم، لذا گستردگی ها، رموز موفقیت و فعالیت‌ها را در چارچوب کار می‌بینیم تا خدای نکرده حق کسی ضایع نشود.


او با تأکید بر اینکه هیئت‌های استانی باید بر اساس سیاست فدارسیون حرکت کنند، تصریح کرد: فدراسیون نیز پیشرفتش را مدیون هیئت‌های استانیست.

کردانی با اعلام اینکه فوتبال باید مستقل باشد و خودش درآمدزایی کند، بیان داشت: اگر هیئت فوتبال استانی نتواند درآمدزایی کند و به نوعی حوزه خزانه داری خود را تکمیل کند، کاری انجام نداده است پس خوشا به حال مدیری که اسپانسر جذب می‌کند و توان درآمدزایی دارد.


او با اشاره به اینکه کرمان از قدیم استان فوتبالی بوده است و در این زمینه پتانسیل خیلی قوی دارد، ابراز امیدواری کرد: تیم‌های بیشتری از این استان در لیگ برتر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال هیئت فوتبال استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان