Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:12:04 GMT

فعالیت 800 کارگر بسیجی در شیفت ایثار استان یزد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۳۲۱۱

فعالیت 800 کارگر بسیجی در شیفت ایثار استان یزد

ابویی با اشاره به برنامه‌های بسیج کارگران استان در هفته کارگر، گفت: 800 بسیجی در شیفت ایثار با 2400 نفر ساعت در استان یزد فعالیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ابویی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به برنامه‌های بسیج کارگری استان یزد در هفته کارگر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که در این هفته در نظر گرفتیم، بازدید از کارخانه جات و تقدیر از کارگران نمونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته کارگر را برگزاری شیفت ایثار عنوان کرد و افزود: شیفت ایثار بر اساس وضعیت جامعه برنامه‌های خود را پیگیری و اجرا و رفع چالش‌های کشور را هدف اصلی قرار داده است.

وی با بیان اینکه شیفت ایثار چند مرحله دارد، اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کشور که با بیماری منحوس کرونا روبه‌رو شده و نیاز شدیدی به مواد ضدعفونی و ماسک به‌شدت احساس شد، برخی از کارخانه جات در استان با همکاری بسیجیان به شکلی عمل کردند که تولید ماسک و مواد بهداشتی در اولویت قرار گیرد.

ابویی گفت: شیفت ایثار در استان در بخش دیگر خود به شکلی عمل کرده که اگر کارخانه‌ای راکد مانده و نیرویی ندارد، بسیجیان به‌صورت خودجوش وارد عمل می‌شوند و با فعالیت‌های خیری و بیش از ساعت اداری چرخه کار آن را به روال عادی بازمی‌گردانند تا از دایره فعالیت خارج نشود.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد از دیگر ابعاد فعالیت در شیفت ایثار را بخشش ساعت کاری توسط بسیجیان اعلام و خاطرنشان کرد: در این طرح به این صورت عمل می‌شود که به‌طور مثال بسیجیان پس از ساعت کاریشان، پنج ساعت مشغول به کار می‌شوند و یک ساعت از این پنج ساعت را به کارهای خیر اختصاص داده و نگاهشان رفع چالش‌ها و موانع خانواده‌های نیازمند است.

وی با بیان اینکه بیش از 500 نفر از بسیجیان در شیفت ایثار استان فعالیت دارند، اظهار داشت: بسیجیان در کل استان و در هر حوزه 2400 نفر ساعت در شیفت ایثار فعالیت داشته‌اند.

ابویی در پایان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، دیدار با استاندار یزد، تقدیر از کارگران بخش بیمارستانی، تقدیر از خادمان سلامت، جمع‌آوری کمک‌های مومنانه، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع راهکارهای مقابله با ویروس کرونا، دیدار با خانواده‌های شهدای کارگری استان و همچنین توزیع بسته‌های کمک معیشتی از دیگر برنامه‌های بسیج کارگران و کارخانجات استان یزد در هفته کارگر اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شیفت ایثار هفته کارگر بسیج کارگران استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روز کارگر» تعطیل رسمی است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس ماده ۶۳ قانون و مقررات کار جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) نیز جزو تعطیلات رسمی کارگران به حساب می‌رود.

بنابراین، روز کارگر همچون روز‌های جمعه تعطیل رسمی برای کارگران بوده و چنانچه کارفرما مبادرت به تعطیلی نکند باید ساعت کاری این روز تعطیل کار محاسبه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس