Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراحل فیلمبرداری و ساخت سریال تلویزیونی «واندا ویژن» محصول تازه کمپانی سینمایی و تلویزیونی مارول به طور کامل متوقف شد، این اثر یک مینی‌سریال اینترنتی روبه پخش آمریکایی است که جک شفر برای «دیزنی+» ساخته‌است. تاریخ انتشار: 22:00 - 08 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۵۹۳۸

خبرگزاری میزان - مراحل فیلمبرداری و ساخت سریال تلویزیونی «واندا ویژن» محصول تازه کمپانی سینمایی و تلویزیونی مارول به طور کامل متوقف شد، این اثر یک مینی‌سریال اینترنتی روبه پخش آمریکایی است که جک شفر برای «دیزنی+» ساخته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس واندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ و ویژن ساخته شده‌است. این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده و داستانش را با فیلم‌های فرانچایز به اشتراک می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

وقایع این سریال پس از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی ۲۰۱۹ رخ می‌دهد. این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و شفر به عنوان شورانر و مت شکمن به عنوان کارگردان مشغول به کار هستند.

الیزابت اولسن و پل بتانی نقش‌های خود را به ترتیب ماکسیموف و ویژن را از مجموعه فیلم‌ها تکرار می‌کنند. تیونا پاریس، کت دنینگ، رندال پارک و کاترین هان نیز ستارگان این سریال هستند.

تا سپتامبر ۲۰۱۸، مارول استودیوز در حال ساخت سریال‌های کوتاه برای دیزنی+، با محوریت حمایت از شخصیت‌های فیلم‌های MCU مانند ماکسیموف و ویژن بود و انتظار می‌رود که اولسن و بتانی برای بازی برای نقش‌های خود بازگردند.

شفر در ژانویه ۲۰۱۹ استخدام شد، این سریال رسماً در ماه آوریل اعلام شد و شکمن در ماه اوت به آن پیوست. فیلمبرداری در نوامبر ۲۰۱۹ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد. انتظار می‌رود وانداویژن در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شود و از شش قسمت تشکیل شده باشد.

الیزابت اولسن درنقش واندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ، پل بتانی درنقش ویژن: یک اندروید و انتقام جو که با استفاده از هوش‌های مصنوعی جارویس، اولتران و سنگ ذهن ساخته شده‌است. تیونا پریس درنقش مونیکا رمبئو: بچه بهترین دوست کاپیتان مارول.کیت دنینگس به عنوان دارسی لوئیس: یک متخصص در رشته علوم سیاسی، رندل پارک درنقش جیمی وو: یک مأمور اف‌بی‌آی. کاترین هان درنقش «همسایه دلگیر» و تام هیدلستون در نقش لوکی بازیگران این سریال هستند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود