Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:32:35 GMT

آغاز به کار شهردار تبریز پس از بهبودی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۳۴۰۲

آغاز به کار شهردار تبریز پس از بهبودی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،ایرج شهین باهر شهردارتبریز  امروز ابتدا با حضور در مزارستان ستارخان در محله ایده لو، از نزدیک شاهد اجرای پروژه احداث پارک ستارخان بود و در حضور معاون فنی و عمرانی و همچنین شهردار منطقه ۱۰، دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوسپس به همراه اسحقی، معاون عمرانی خود به مقبره الشعرا رفت تا پیشرفت فیزیکی این پروژه که شهرداری فراتر از وظایف خود به آن پرداخته، ارزیابی کند. او خطاب به شهردار منطقه، نسبت به اتمام صفه مقبره الشعرا در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

پس از آن، ایرج شهین باهر راهی مقبره دو کمال شد تا از نزدیک روند ترمیم و توسعه این مقبره تاریخی را بررسی کند.

امروز، چهلمین روز درگذشت آتش پاد دوم محمد قلیزاده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز است و به همین مناسبت، ایرج شهین باهر پس از بازدید پروژه‌های یاد شده، راهی وادی رحمت شد تا در این مراسم شرکت کند. شهردار تبریز پس از حضور بر سر مزار مرحوم قلیزاده، به همراه فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از روند کار مسقف سازی گلزار شهدا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر با وجود این‌که به تازگی از قرنطینه خانگی خارج شده، بلافاصله از وادی رحمت عازم جاده آناخاتون به اسپیران شد و در جریان اجرای عملیات تعریض این جاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار تبریز ویروس کرونا شهین باهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ