Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:50:27 GMT

غزه بازگشایی مساجد در اواخر هفته را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۳۴۶۰

غزه بازگشایی مساجد در اواخر هفته را تکذیب کرد

وزارت اوقاف در غزه امروز (دوشنبه) اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درخصوص بازگشایی مساجد در اواخر هفته را تکذیب و تأکید کرد، آنچه از آن صحبت به میان آمده، صرفاً شایعه‌ بوده و صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، وزارت اوقاف و امور دینی در غزه اعلام کرد که تلاش می‌کند بین ادای فریضه‌ها و عبادت‌ها و حفظ جان‌ افراد در سایه تهدید ویروس کرونا توازن برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت اوقاف غزه اعلام کرد: از درخواست‌های بسیار برای باز کردن مساجد به ویژه بعد از تصمیم باز کردن رستوران‌ها مطلع گشته‌ایم اما از مردم می‌خواهیم که حساسیت شرایط را درک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غزه کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد