Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:32:13 GMT

لحظه به لحظه با برنامه فوتبال برتر ۸ اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۳۶۵۳

لحظه به لحظه با برنامه فوتبال برتر ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه امشب (دوشنبه ۸ اردیبهشت) فوتبال برتر از ساعت ۲۲:۴۴ دقیقه آغاز شد.

در نخستین بخش برنامه کلیپی از آخرین روز هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال در روز ۷ اردیبهشت ۸۸ روی آنتن رفت.

گوشه‌هایی از بازی‌های خاطره انگیز فولاد با ذوب آهن و پیام مشهد با استقلال تهران در این کلیپ پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که استقلال با برتری یک بر صفر مقابل تیم مشهدی در ورزشگاه ثامن الائمه از فرصت باخت ۴ بر یک شاگردان منصور ابراهیم زاده مقابل تیم مجید جلالی در ورزشگاه تختی اهواز توانست بالاتر از ذوب آهن جام قهرمانی آن دوره از لیگ را بالای سر ببرد.

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ:

به دعوت ستاد مقابله با کرونا در ورزش درباره بحث شروع مسابقات و تمرینات صحبت کردیم. این بحث بیشتر درباره نیاز‌های ما نسبت به زمانبندی‌ها بود. سعی کردیم تمام موارد را رصد کنیم و خوشبختانه حاضران در جلسه با ما همکاری کردند. دغدغه‌های که برای کنترل ویروس وجود دارد سبب شد به جمع بندی برسیم. جمع بندی‌ها نهایی شد و قرار است خلیلیان این موارد را به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند.  روند خوب و مثبتی داشتیم و امیدوارم هستیم خیلی زود بتوانیم بازی‌ها را شروع کنیم. آمار و ارقام نشان می‌دهد بحث کنترل ویروس در شرایط خوبی است. بیش از ۲ تیم در امکان عمومی در تردد هستند. باید رختکن‌ها را ضدعفونی کرده و در ورزشگاه‌ها حداقل نفرات وارد شوند. از پزشکان می‌خواهیم هر روز قبل از شروع تمرینات تیم‌ها تست‌ها را انجام بدهند. پس از ۳ ،۴ هفته تمرین کردن تیم‌ها می‌توانیم لیگ را شروع کنیم. ضمن اینکه باید کل پروتکل‌های ورزشی که از سوی ستاد کرونا ابلاغ می‌شود اجرا شود. کره جنوبی برای بحث کنترل ویروس و شروع بازی هایش تصمیم‌های خوبی گرفته است. هیچ کار خوبی را نمی‌کنیم و از تمام نکات مثبت گرفته برداری می‌کنیم. بیشتر از فکر کردن امیدواریم تا پایان هفته وضعیت شروع تمرینات تیم‌ها مشخص شود. نمی‌توانیم تاریخ دقیقی را برای شروع تمرینات تیم‌ها اعلام کنیم.

شنیده ایم لیگ قهرمانان آسیا از ۱۵ مرداد شروع می‌شود و امیدواریم بازی‌های لیگ برتر قبل از لیگ قهرمانان به اتمام برسد.

به روز رسانی می شود ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه فوتبال برتر لیگ برتر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور