Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

رهایی جوان ۳۸ ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان

 با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی "ایرانشهر" جوانی ۳۸ ساله پس از ۳ روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و یکی از آدم ربایان نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ"محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ساعت ۱۹ سوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام ربایش جوانی ۳۸ ساله در بخش "بزمان" شهرستان "ایرانشهر" بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و طی تحقیقات میدانی صورت گرفته از شاهدان عینی حاضر در محل، مشخص شد ۳ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با سرو صورتی پوشیده و با تهدید سلاح کلاش این جوان را از خودرو پیاده و سپس او را سوار بر خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور حفظ جان فرد ربوده شده بلافاصله پس از اعلام آدم ربایی، طرح مهار در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان "ایرانشهر" و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا درآمد و تیمی متشکل از کارآگاهان پر تجربه پلیس آگاهی شهرستان مأمور کشف این پرونده و دستگیری آدم ربایان شدند.

سرهنگ سعادتی عنوان کرد: تلاش پلیس برای رهایی فرد ربوده شده و دستگیری آدم ربایان ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی در کمتر از ۳ روز، محل نگهداری این جوان را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل اعزام و ضمن دستگیری یکی از عوامل اصلی این آدم ربایی، موفق به آزاد سازی این جوان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به همراه ۲ جفت پلاک مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آدم ربا‌ها خاطر نشان کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد انگیزه آدم ربایان از این اقدام اخاذی از خانواده این جوان بوده است.

سرهنگ سعادتی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل این آدم ربایی همچنان ادامه دارد.

کشف ۱۲ تن برنج قاچاق از یک تریلی

 فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از کشف ۱۲ تن برنج قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشنده خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم گفت: روزگذشته مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، هنگام گشت زنی در "خیابان قدس" شهر چابهار به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۱۲ تن و ۸۰۰ کیلو گرم برنج قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ کیخای مقدم خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک فرد متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قام قضائی معرفی شد.

وی با تأکید عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با مخلان نظام اقتصادی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری اعضای یک باند بزرگ سرقت‌های مسلحانه 

با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ۱۰ نفر از اعضای یک باند بزرگ سرقت‌های مسلحانه در شهرستان "خاش" منهدم شد.

سردار"محمد قنبری گفت: در پی گزارش‌های سرقت‌های سریالی خودرو در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان "خاش" موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس آگاهی در این رابطه ادامه داشت تا اینکه سرنخ‌هایی از اعضای این باند حرفه‌ای سرقت‌های مسلحانه خودرو با شناسایی مالخر اموال سرقت شده از یک دستگاه نیسان سرقت شده در شهرستان "خاش" به دست آمد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی "خاش" پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی فرد مالخر را دستگیر که متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به خرید اموال مسروقه از اعضای یک باند ۶ نفره اعتراف کرد.

سردار قنبری عنوان کرد: با اطلاعات به دست آمده ماموران انتظامی شهرستان "خاش" با پشتیبانی اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مخفیگاه ۶ عضو این باند و ۲ مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی لازم با مقام قضائی در یک عملیات منسجم و هماهنگ روز گذشته وارد عمل شدند.

وی گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی در این عملیات همزمان مخفیگاه اعضای این را محاصره و ضمن دستگیری متهمان در بازرسی از آنان یک قبضه اسلحه کلاش، یک تیغه خشاب حاوی ۶ فشنگ جنگی، چندین قبضه سلاح سرد کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در بازجویی‌های به عمل آمده از سرکرده اصلی این باند و همدستانش مشخص شد این فرد با همدستی برادر، باجناق و برادر خانم و ۲ تن از دوستانش ۸ دستگاه وانت نیسان، ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر "خاش" سرقت کرده اند.
وی افزود: در ادامه این عملیات ۲ تعمیرکار که به عنوان سند نمره کار با اعضای این باند سرقت‌های مسلحانه خودرو همکاری داشتند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان در حاشیه شهر "خاش" ۵ اتاق خودرو‌های مسروقه سند نمره شده کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه خودرو‌های مسروقه هر یک به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به افراد مالخر فروخته شده، اظهار داشت: در این رابطه ۴ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستکاه موتورسیکلت که متهمان در سرقت‌ها استفاده می‌کردند کشف و با هماهنگی مقام قضائی توقیف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای کشف دیگر اعمال مجرمانه اعضای این باند حرفه‌ای سرقت‌های مسلحانه خاطر نشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهند داد.

دوچرخه‌های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان "فنوج" از کشف ۱۹ دستگاه دوچرخه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه سواری سمند خبر داد.

سرهنگ "احمد گرجی تبار گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی، هنگام گشت زنی در سطح شهر فنوج، به یک دستگاه خودروی سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۹ دستگاه دوچرخه خارجی قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "فنوج" تصریح کرد: ارزش دوچرخه‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرگ ۸۰۰ میلون ریال برآورد شده است.

سرهنگ گرجی تبار با اشاره به توقیف خودرو و معرفی فرد متخلف به مراجع قضائی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیر قانونی در حوزه قاچاق، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری آدم ربا گروگانگیری در سیستان فرمانده انتظامی شهرستان سرقت های مسلحانه خاطر نشان پلیس آگاهی آدم ربایان یک دستگاه پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران