Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- مارتین بریتویت اخیرا اعلام کرد که امیدوار است برای مدتی طولانی در بارسلونا بماند و به یکی از اسطوره های این باشگاه تبدیل شود. او در جدیدترین مصاحبه خود گفت به خوبی در قرنطینه خانگی تمرین کرده و نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا در فرم بهتری قرار دارد.

بریتویت در مصاحبه ای با DR گفت:

روی سرعت و استقامت خود طی هفته های اخیر کار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسبت به قبل با جزییات دقیق تری تمرین کردم بنابراین قطعا در فرم بسیار بهتری به میادین برمی گردم. می توانم بگویم هیچ بازیکنی به اندازه من تمرین نکرده و به خود سخت نگرفته است. وقتی رقابت ها آغاز شود از نظر ذهنی و بدنی آماده خواهم بود. امیدوارم به بازیکن اصلی در ترکیب بارسا تبدیل شوم و گلزنی کنم. مهاجمی که برای بارسلونا بازی می کند، فرصت های زیادی برای گلزنی به دست می آورد. آینده را می بینم که به یکی از بهترین گلزنان تیم و لیگ تبدیل شده ام.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود

به گزارش ورزش‌سه، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر که تحت تاثیر دو دیدار حساس در تبریز و تهران کمتر به چشم آمد، دربی کرمان میان شاگردان اوزونیدیس و محرم نویدکیا به عنوان دو مربی صاحب سبک بود که در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد. 

البته این دیدار می‌توانست با نتیجه دیگری تمام شود و نارنجی‌پوشان رفسنجانی که این روزها روی فرم هستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک‌ کنند، اما محمدرضا اخباری با پنج سیو اجازه نداد دروازه تیمش بیش از یک بار در این بازی گشوده شود.

اخباری در ۲۰ دقیقه ابتدایی دربی استان کرمان شوت سنگین واسعی را دفع کرد؛ در ادامه دو مرتبه موفق به مهار موقعیت‌های سجاد شهباززاده شد و درنهایت روی ارسال کرنر  ضربه سر تماشایی نژاد مهدی را به شکل تحسین‌برانگیزی از روی خط دروازه برگرداند تا گل‌گهر که برای پیروزی پا به این میدان گذاشته بود، حداقل موفق به کسب تک امتیاز بشود. 

البته این نتیجه به لطف درخشش تورس در بخش بازیسازی و تهاجمی تیم و در ادامه اخباری در خط دروازه رقم خورد که دو بازیکن شاخص اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ‌ برتر به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی