Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران شبکه‌های مجازی نام گاس هیدینک را در ویکیپدیا جایگزین رهبر کره‌شمالی کرده‌اند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایعه درگذشت «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی حتی به فوتبال هم رسیده و کاربران شبکه‌های مجازی با این اتفاق شوخی کرده‌اند.

در ویکیپدیای کره‌شمالی نام رهبر کره‌شمالی ادیت شده و به «گاس هیدینک» آن‌هم به طور موقت تغییر کرده است! احتمالاً از سوی هواداران چلسی بوده که ۲ مرتبه مربی هلندی به طور موقت روی نیمکت تیم‌شان نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رهبر کره شمالی چلسی چلسی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون گاس هیدینک محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

آهنگی که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را ستایش می‌کند در شبکه اجتماعی تیک‌تاک پربازدید شده است. در این آهنگ کیم جون اون یک «پدر مهربان» توصیف شده است.

 به گزارش فرارو، دو هفته پیش که رهبر کره شمالی قطعه تبلیغاتی موسیقی پاپ حکومتش را منتشر کرد بی‌شک خودش هم نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این‌اندازه در تیک‌تاک موفق بشود.

«پدر مهربان» در تیک تاک به سرعت فراگیر شده است و نسل زد با آهنگ سینث-الکتروی آن پیچ و تاب می‌خورند.

خیلی‌ها هیچ توجهی به متن ترانه ندارند که در ستایش مردی است که تهدید کرده آمریکا را کاملاً نابود خواهد کرد و تحریم‌های سازمان ملل را نقض کرده و موشک‌های بالستیک متعددی پرتاب کرده است.

متن ترانه می‌گوید: «بیایید آواز کیم جونگ اون – پیشوای بزرگ را بخوانیم / بیایید لاف کیم جونگ اون پدر مهربان‌مان را بزنیم.»

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است