Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@00:04:11 GMT

مذاکره کولیبالی با نیوکاسل

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۴۵۹۱

مذاکره کولیبالی با نیوکاسل

خبرگزاری میزان- مدافع میانی تیم فوتبال ناپولی مذاکراتی با مسئولان باشگاه نیوکاسل برای پیوستن به این تیم داشته است. تاریخ انتشار: 06:38 - 09 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۱۱۸

خبرگزاری میزان - کالیدو کولیبالی، مدافع میانی و سنگالی تیم فوتبال ناپولی، مورد توجه مسئولان باشگاه نیوکاسل قرار گرفته است.

باشگاه نیوکاسل به زودی به دست مالکان جدید سپرده می‌شود و در صورت تکمیل فرایند انتقال مالکیت، این باشگاه ثروت زیادی برای نقل‌وانتقالات و جذب بازیکنان جدید به دست می‌آورد که به نظر می‌رسد کولیبالی یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیبالی در حال حاضر جدیدترین بازیکنی است که با مدیران نیوکاسل وارد مذاکره شده است. این بازیکن ۲۸ ساله مشتاق حضور در لیگ برتر انگلیس و تجربه یک چالش جدید است. این در شرایطی است که کولیبالی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی هم پیشنهاد دارد، اما اینکه او از بین همه آنها نیوکاسل را انتخاب کند چندان هم عجیب نیست. گفته می‌شود ناپولی با دریافت ۸۰ میلیون یورو راضی به جدایی مدافع خود می‌شود.

بیشتر بخوانید: سرنوشت اسمالینگ در دستان کولیبالی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناپولی ناپولی کالیدو کولیبالی نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی