Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به همدلی مردم در مقابله با بحران کرونا گفت: اقدامات گروه‌های جهادی و نوع دوستی مردم در برابر با حوادث غیرمترقبه همچون سیل، زلزله و کرونا برگرفته از آموزه‌های دینی و ملی ماست و ما باید این اخلاق را در جامعه نهادینه کنیم و به نسل آینده انتقال دهیم. تاریخ انتشار: 07:03 - 09 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۲۰۳ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همدلی مردم ایران در مقابله با بحران کرونا ضمن تقدیر از اقدامات گروه‌های جهادی در مقابله با حوادث غیرمترقبه همچون سیل، زلزله و کرونا، این نوع دوستی را برگرفته از آموزه‌های دینی و ملی دانست و گفت: ما باید این اخلاق را در جامعه نهادینه کنیم و به نسل آینده انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ضمن مقایسه عملکرد کشورمان در مقابله با کرونا نسبت به کشور‌های دیگر گفت: مشاهده کردیم به محض اینکه مسئله کرونا در کشور‌های امریکایی و اروپایی مطرح شد چه بحرانی در آنجا به وجود آمد در حالیکه در ایران مردم به خوبی و با آرامش این مشکل را مدیریت کردند. بیشتر بخوانید: بحران کرونا به برکت جهاد و تلاش شبانه روزی مردم کشورمان به فرصت تبدیل شد از روز ۳۰ بهمن ۹۸ که ۲ روز به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده بود، به محض تشخیص وجود ویروس کرونا در ایران، مسئولان کشورمان بلافاصله موضوع را به اطلاع مردم رسانده و تدابیر لازم را برای مقابله و مهار این ویروس اتخاذ کردند.   در طول ۶۹ روز گذشته، اقدامات مختلفی از سوی مسئولان به ویژه وزارت «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» برای مهار و مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته و رهبر معظم انقلاب نیز چندین نوبت از این اقدامات تشکر کرده‌اند. بیشتر بخوانید: تازه‌ترین اخبار کرونایی؛ از کاهش زمان تشخیص بیماری تا احتمال رایگان شدن برخی هزینه‌ها انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده

به گزارش تابناک، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با  مهر در خصوص هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای روزهای دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در برخی از استان‌های کشور اعلام کرد: برای روز دوشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز که تحت تأثیر هشدارهای نارنجی هستند.

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیرت بحران کشور برای روز سه‌شنبه نیز برای استان‌های شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.

در ادامه این عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی را برای استان‌های ذکر شده پیش بینی کرد.

ظفری در پایان پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرا دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را به مردم استان‌های درگیر با این سامانه را توصیه نمود.

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته