Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@13:42:54 GMT

مرد عصبانی شوهر همسر سابقش را کشت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۵۰۵۳

مرد عصبانی شوهر همسر سابقش را کشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، یکی از روزهای فروردین زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: شوهر سابقم به خانه من آمده و با همسر صیغه‌ایم درگیر شده‌اند می‌خواهد با چاقو او را بکشد.

به‌دنبال این تماس مأموران پلیس بلافاصله راهی خانه مورد نظر در شرق تهران شدند. مأموران به محض رسیدن به خانه ، مرد جوانی را دیدند که با لباس‌های خونی و چاقو به‌دست در حال فرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین وی را دستگیر کردند.

پس از دستگیری شهاب، مأموران وارد خانه شده و با جسد مردی جوان و همچنین پیکر خونین و نیمه جان زن جوانی که چند متر دورتر افتاده بود رو‌به‌رو شدند.

مأموران بلافاصله زن جوان به‌نام ثریا را به بیمارستان منتقل کرده و موضوع این درگیری خونین را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم، همسر سابق ثریا بوده است. شهاب در بازجویی‌ها به قتل همسر صیغه‌ای ثریا و زخمی کردن همسر سابقش اعتراف کرد. به دستور بازپرس شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، مرد جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌و‌گو با متهم

چرا ثریا را طلاق داده بودی؟

از 10 سال قبل به خاطر اختلافات شدید از همسرم جدا شدم، اما بچه‌هایم پیش مادرشان بودند و من هر چند وقت یکبار به دیدن آنها می‌رفتم. روز حادثه هم مثل همیشه برای دیدن او رفته بودم که مرد جوانی در را باز کرد. تعجب کردم و پرسیدم کیست؟ که ثریا گفت همسرم است. با شنیدن این حرف خیلی عصبانی شدم. تصور اینکه مرد غریبه‌ای بالای سر بچه‌هایم باشد برایم ناراحت‌کننده بود.

نمی‌دانستی که همسرت ازدواج مجدد کرده است؟

نه. اصلاً حرفی به من نزده بود. برای همین با دیدن مرد ناشناس شوکه شدم.

چه شد که او را به قتل رساندی؟

نمی‌خواستم او را بکشم. فقط می‌خواستم او را بترسانم تا دست از سر همسرم بردارد و طلاقش دهد. باهم درگیر شدیم و دعوا به داخل خانه کشیده شد. یک دفعه چشمم به چاقوی داخل آشپزخانه افتاد و آن را برداشتم. واقعاً نمی‌خواستم کسی را به قتل برسانم، از شدت عصبانیت به آنها حمله کردم. از اتفاقی که افتاده است خیلی پشیمانم.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ازدواج بیمارستان پایتخت پلیس آگاهی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

هواداران و بازیکنان اینتر با توهین به ستاره همشهری، بیستمین قهرمانی‌شان را در سری آ جشن گرفتند.

طرفداری | جشن قهرمانی بازیکنان اینتر، عصبانیت بازیکنان و هواداران میلان را در پی خواهد داشت.

اینتر هفته گذشته و با پیروزی مقابل میلان بیستمین قهرمانی خود در سری آ را قطعی کرد و بازیکنان و هواداران نراتزوری امروز و پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. اما یکی از حواشی بزرگ خوشحالی هواداران و بازیکنان اینتر، بنر توهین‌آمیز آنها در دستان دنزل دومفریز خطاب به تئو هرناندز بود.

در این بنر که تصویر آن برگرفته از بازی GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلادۀ سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. این بنر توهین‌آمیز ابتدا در دستان هواداران نراتزوری بود که بعد از آن دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر آن را گرفته و به اهتزاز در می‌آورد. باید دید چنین بنر توهین‌آمیزی درنهایت چه واکنشی را از سوی هواداران رقیب همشهری در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اینتر 2-0 تورینو؛ خروش قهرمانانه

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند