Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون تولید «انتشارات به نشر» گفت: «انتشارات به نشر» نیز همانند سایر انتشاراتی‌ها شرایط مناسبی ندارد، خصوصاً اینکه فروشگاه‌های عرضه کتاب «انتشارات به نشر» در مشهد و در اطراف حرم مطهر رضوی امسال به علت شیوع بیماری کرونا و کاهش زائر تعطیل شده‌اند. تاریخ انتشار: 08:30 - 09 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۶۳۰

سید احمد میرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون اقدامات «انتشارات به نشر» در ایام کرونا گفت: شیوع بیماری کرونا رویدادی پیش بینی نشده برای تمام انتشاراتی‌ها بود، اما «انتشارات به نشر» تلاش کرد تا در ایام تعطیلات پیش آمده امکانات مناسبى را به مخاطبان و علاقمندان کتاب و کتاب خوانی ارائه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: «انتشارات به نشر» به منظور همراهی و همکاری برای پیوستن مردم به پویش «در خانه بمانیم» اقدام به انتشار کتاب‌های این انتشاراتی در فضای مجازی و به صورت آنلاین کرد، از سوی دیگر کتاب‌هایی که به صورت فایل در اختیار «انتشارات به نشر» بود با رایزنی‌های لازم در پلتفرم طاقچه قرار داده شد و با تخفیفات ویژه‌ای به علاقمندان ارائه گرديد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌های نشر «انتشارات به نشر» اینجا کلیک کنید

میرزاده به خدمات دیگر «انتشارات به نشر» در ایام کرونا اشاره و اظهار کرد: «انتشارات به نشر» طرحی را با عنوان «کروتاب» با شعار «آرامش در سایه کتاب» ارائه نمود که در آن با کمک سایر ناشران به ارائه کتاب پرداخته شد، بدین ترتیب ۶۰ کتاب برگزیده «به نشر» که به حوزه فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی و سیره «اهل بیت(ع)» همچنین فرهنگ زیارت و ادبیات دینی باز می‌گردد برای مخاطبان با ۲۵ درصد تخفیف ارائه گردید، البته ارسال رایگان و تحویل درب منزل نیز برای این طرح در نظر گرفته شده بود.

وی در مورد طرح «کروتاب» افزود: طرح کروتاب حاوی کتاب‌هایی ارزشمند است که به همراه اقلام متبرکه آستان مقدس رضوی و در سیری کاملا بهداشتی تهیه و ارائه گردیده، هدف ما از اجرای طرح کروتاب کاهش اضطراب ناشی از بیماری کرونا در بین افراد جامعه و همچنین ایجاد آرامش و فراهم کردن شرایط مناسب در اوقات فراغت بود لذا در انتخاب کتاب‌ها حساسیت ویژه داشتیم و انتخاب کتاب را با توجه به نظرات کارشناسان انجام دادیم البته این طرح تا زمانی که بیماری کرونا ادامه دارد تداوم خواهد داشت.

میرزاده به پویش «بهار خوان» از دیگر طرح‌هاى «انتشارات به نشر» اشاره و ابراز کرد: یکی دیگر از اقدامات «انتشارات به نشر» راه‌اندازی پویش بهار خوان در ذیل طرح کلی «آقا سلام با شما خوشیم» تحت عنوان «بهار به یادماندنی با ۵۰ جلد کتاب خواندنی» برگزار مى‌گردد که از نیمه شعبان آغاز شد و تا نیمه ماه مبارک رمضان اجرا مى‌شود، در این طرح ۵۰۰ عنوان از کتاب‌های پرفروش و برتر به‌نشر با تخفیف ۱۵درصدی و ۵۰ عنوان کتاب منتخب از ناشران مختلف با تخفیف ۲۰ درصدی به صورت رایگان به همراه هدیه متبرک رضوی برای مخاطبان ارسال می‌شود.

وی تبدیل تهدید به فرصت را رویکرد «انتشارات به نشر» در ایام کرونا دانست و تاکید کرد: علی رغم چالش‌ها و مشکلاتی که بیماری کرونا برای جامعه به همراه داشته پتانسیل‌هایی نیز ایجاد شده و «انتشارات به نشر» با تبدیل این تهدید به فرصت تلاش نموده تا ارتباط بهتری را با نویسندگان داشته باشد و موضوعات روز، سوژه‌های ارزشمند و نابی را با نویسندگان در میان بگذارد تا آنان از ایام خانه نشینی و قرنطینه استفاده نموده و بتوانند آثاری ارزشمند تولید و به مخاطبان ارائه نمایند، در حقیقت تهدید بیماری کرونا مجالی برای تولید، آفرینش، محتوا و حضور فعال در عرصه فرهنگ بوده است.


میرزاده به چالش‌هایی که شیوع بیماری کرونا با خود برای «انتشارات به‌ نشر» به همراه داشته اشاره و تصریح کرد: «انتشارات به نشر» نیز همانند سایر انتشاراتی‌ها شرایط مناسبی ندارد خصوصاً اینکه فروشگاه‌های عرضه کتاب «انتشارات به نشر» در مشهد و در اطراف حرم مطهر رضوی که هر ساله با حضور زائران فروش قابل توجهی را برای انتشارات به همراه داشتند، امسال به علت شیوع بیماری کرونا و کاهش زائر تعطیل شده‌اند. همین امر ضرر قابل توجهی را متوجه «انتشارات به نشر» نموده است، از سوی دیگر برخی از نویسندگان نیز پیگیر طلب‌های خود از این انتشاراتی شدند لذا هزینه‌ها جاری و دستمزد‌ها شرایط بسیار دشواری را برای «انتشارات به نشر» فراهم کرده، در عین حال انبار‌هایمان مملو از کتاب است.

میرزاده پیرامون اهمیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همواره به عنوان مکان رایزنی انتشاراتی‌ها و عرضه دستاورد‌های تولیدات فرهنگی بشمار می‌رود، انتشاراتی‌ها هر ساله در این نمایشگاه گرد هم جمع می‌شوند و جدیدترین کار‌ها و رویکرد‌های خود را ارائه می‌کنند و این فرصتی مناسب برای تبادل ایده است در عین حال تاثیر انکارناپذیری بر تولیدات سال آینده می‌گذرد لذا امیدواریم که نمایشگاه کتاب تهران امسال برگزار گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا انتشارات به نشر بازار نشر شیوع بیماری کرونا انتشارات به نشر انتشاراتی ها کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم