Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت: ما راهی طولانی پیش رو داریم و کار‌های زیادی باید انجام بدهیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تدروس ادهانوم افزود: سازمان جهانی بهداشت نگران شیوع گسترده کرونا در آفریقا، شرق اروپا، آمریکای لاتین و برخی کشور‌های آسیایی است.
ادهانوم همچنین با اشاره به محدودیت‌های مرزی به علت شیوع کرونا گفت: این عامل موجب کمبود واکسن برای مقابله با بیماری‌های دیگر در ۲۱ کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرونا تاکنون بیش از سه میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده که از این تعداد بیش از ۹۲۰ هزار نفر بهبود یافته و بیش از ۲۱۱ هزار نفر هم جان باخته اند.

از امریکا خبر می‌رسد، آمار مبتلایان به کرونا از یک میلیون نفر فراتر رفته است. متاسفانه بیش از ۵۶ هزار نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند. رئیس جمهور آمریکا پس از دو روز وقفه در برگزاری نشست خبری روزانه که پس از اظهارات غیرتخصصی متوقف شده بود، بار دیگر چین را به پنهان کاری متهم کرد.   ترامپ که عملکردش در قبال کرونا، آماج انتقاد‌های گسترده‌ای است، مدعی شد: چین باید درقبال پنهانکاریش پاسخگو باشد. در حالیکه بسیاری از ایالات آمریکا از کمبود تجهیزات پزشکی می‌نالند، ترامپ گفت: در مقایسه با کشور‌های دیگر اقدامات بی‌سابقه‌ای انجام داده ایم.

با شیوع گسترده کرونا در نیویورک، در اقدامی بی سابقه انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری دموکرات‌ها در این ایالت لغو شد.

در این حال نتایج تحقیق مرکز گالوپ نشان می‌دهد: حدود یک سوم از مردم آمریکا در اثر ویروس کرونا کار یا درآمد خود را از دست داده اند.

اگر چه سرعت ابتلا به کرونا در اروپا کاهش یافته، اما پنج کشور اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس در مجموع با یک میلیون نفر، یک سوم آمار جهانی ابتلا به این ویروس را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس امار اعلامی وزارت بهداشت ودرمان انگلیس، با افزوده شدن ۳۶۰ بیمار، تعداد قربانیان کرونا فقط در بیمارستان‌های این کشور به ۲۱ هزار و ۹۲ نفر رسید. تعداد مبتلایان نیز به بیش از ۱۵۷ هزار افزایش یافته که منابع بیمارستانی حال تعدادی از آنان را وخیم گزارش کرده اند.   نخست وزیر انگلیس که پس از پنج هفته بستری در بیمارستان و گذراندن دوره نقاهت به دفتر کارش بازگشت با انبوهی از انتقاد‌ها درباره عملکردش در قبال بحران کرونا مواجه شد.

همه گیری کرونا و متعاقب آن بحران اقتصادی بی سابقه، به بیکاری گسترده در فرانسه منجر شده است.   فرانس پرس گزارش داد: ادوار فیلیپ نخست وزیر فرانسه امروز راهبرد دولت را برای رفع تدریجی محدودیت‌های اجتماعی که از دو هفته دیگر آغاز می‌شود، اعلام می‌کند. نزدیک به ۱۶۶ هزار نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از ۲۳ هزار نفر جان باخته اند

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت هشدار کرونا بیماری مبتلایان آمریکا اروپا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید

جلسه علنی نوبت عصر امروز برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ شروع شد منتهی تعداد نمایندگان برای اخذ رای به حد نصاب نرسید.

حدود ۴۰ دقیقه تذکرات کتبی قرائت شد ولی باز هم به خاطر به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رای گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت.

بر این اساس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

در جلسه علنی نوبت صبح امروز جدول شماره ۵ مربوط «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه سال۱۴۰۳» به تصویب رسید.

نمایندگان مجلس با جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» مخالفت کردند لذا این جدول برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری