Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف درباره رای دیدار سپاهان- پرسپولیس بیان کرد:  به دلیل شیوع ویروس کرونا تصممیاتی از طرف وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با ویروس کرونا گرفته شد.

سال گذشته تصمیم بر این بود که بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود. بازی بین سپاهان و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبود. بازی قرار بود از ساعت ۱۶:۱۵ روز ۴ اسفند ماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به دلیل تاخیر تیم سپاهان برای حضور در ورزشگاه که دلیلش را ازدحام بیش از حد تماشاگرانشان مقابل هتل اعلام کرده بودند، باعث شد مسئولان برگزاری مسابقه بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات، بازی را با نیم ساعت تاخیر برگزار کنند.

او ادامه داد: بعد از دیدن فیلم ها، فهمیدیم ازدحام به گونه ای نبوده که قابل کنترل نباشد. با توجه به اینکه نیروی انتظامی و گارد ویژه در محل بود و می توانستند جمعیت را کنترل کنند که این کار را هم کرده بودند. آنچه در گزارش ها وجود دارد به تعلل سپاهان برای رسیدن به ورزشگاه اشاره دارد.

این تاخیر به هر حال حادث می شود و بعد از رسیدن به ورزشگاه، با وجود اینکه از آن ها خواسته می شود بازیکنانشان با حضور در زمین بدن هایشان را گرم کنند که نشان دهنده اراده آن ها برای برگزاری مسابقه باشد، اما آن ها مبادرت به انجام بازی نمی کنند و در زمین هم حاضر نمی شوند.

بیشتر بخوانید:سپاهانی‌ها به هر جا یی که دوست دارند، شکایت کنند

کمیته انضباطی هم رای را به نفع پرسپولیس صادر و سپاهان را ۱۵۰ میلیون تومان جریمه می کند. همچنین قرار بود سپاهان در اولین بازی خانگی اش فقط برای ۵۰ درصد ورزشگاه بلیت فروشی کند. بعد از جلساتی که برگزار شد به جز بحث بلیت فروشی بقیه آرای کمیته انضباطی را برای این بازی تایید کردیم. با این حکم تیم سپاهان به عنوان بازنده این دیدار معرفی شد و ۱۵۰ میلیون تومان هم جریمه شده است. این رای قطعی است.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینویم اراک، جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنابر روایت ایرنا، امروز این شایعه مطرح شد که ممکن است بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار شود. در حالی که چند ساعت از این شایعه گذشته بود و حتی مدیرعامل آلومینوم اراک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ممکن است تیمش در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود، سایت سازمان لیگ به تمامی این شایعات پایان داد.

سایت سازمان لیگ در این باره اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و نوشت:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

حال مشخص شده است که این دیدار بدون حضور بانوان در ورزشگاه برگزار می‌شود و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند!

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899251

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان