Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن موسوی در حاشیه آیین کلنگ زنی پروژه انتقال آبگرم دهلران در گفتگو با مهر بیان کرد: خسارت‌های ناشی از آبگرم دهلران سبب شده که بسیاری از خانواده‌ها نتوانند هزینه تعمیر و سرویس کولرهای گازی خود را پرداخت کنند که به یک معضل تبدیل شده است.

وی گفت: انتظار است مسئولان استانی و کشوری با تکمیل پروژه انتقال و هدایت آبگرم دهلران سرعت عمل بیشتری داشته باشند چرا که اکثر خانواده‌ها در خصوص تأمین هزینه‌های خسارت ناشی از آبگرم با مشکلات مالی روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: با توجه به شناختی که از پیگیرهای دلسوزانه استاندار ایلام و مجومه معاونین وی داریم انتظار است به صورت ویژه با تأمین اعتبار لازم یک بار برای همیشه مشکلات ناشی از آبگرم دهلران را مرتفع کنند چرا که شهروندان دیگر توان هزینه‌های میلیونی را برای تعمیر و خرید و کولر ندارند.

برای تکمیل پروژه انتقال آبگرم بیش از ۱۵ میلیارد تومان نیاز است

فرماندار دهلران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بدون شک با هدایت آبگرم دهلران شاهد رفع خسارت‌های اقتصادی به لوازم تأسیسات فلزی شهری و خانگی ناشی از پراکنش گازهای گوگردی در فضای شهر خواهیم بود.

مجید عسگری اظهار کرد: تأمین اعتبار یکی از مباحث بسیار مهمی برای اجرای این پروژه است که خوشبختانه مسئولان استان از ردیف‌های مختلف تخصیص‌های این پروژه را مشخص کردند که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات روند کار شتاب بیشتری بگیرد.

فرماندار دهلران تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته به طرح هدایت آبگرم دهلران ۱۱ میلیارد تومان بوده و با توجه به اینکه ۷۳ درصد حجم کار از طریق لوله صورت می‌گیرد پیش پرداخت به پیمانکار صورت گرفته است.

عسگری گفت: برای تکمیل این پروژه حدود ۱۵ میلیارد تومان نیاز است که قطعاً امسال از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار به این پروژه تخصیص خواهیم داد تا مشکل آبگرم حل شود.

کد خبر 4911498

منبع: مهر

کلیدواژه: چشمه های آبگرم دهلران مشکلات مالی شهرستان دهلران ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا کمک به نیازمندان قزوین شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا جهش تولید گردشگری بارش باران آبگرم دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، قنبری در بازدید از اجرای طرح پل انتفاضه این شهر گفت: اجرای کانال دفع آب‌های سطحی، ساماندهی پارک‌ها و تاسیسات پارک ها، سنگفرش پیاده‌روها، آسفالت کوچه‌ها، ساخت پارک محله‌ای و زمین چمن‌مصنوعی، ساماندهی ارامستان، تکمیل وساختمان جدید آتشنشانی از جمله این طرح‌ها است    او افزود: اکنون اجرای پل هم سطح انتقاضه با هدف دفع آب‌های سطحی و جلوگیری از وقوع سیلاب در موقع بارشها، جلوگیری از جمع شدن فاضلاب و افزایش شعاع هندسی تقاطع معابر با ۵میلیارد ریال اجرا میشود و از ۵٠درصد پیشرفت برخوردار است.    وی با اشاره به اجرای طرح عمرانی در منطقه گردشگری نیز گفت: در حال حاضر طرح مطالعات اغاز بکار مجدد شهربازی این شهر نیز در صورت گرفته و بزودی باز گشایی خواهد شد.    قنبری گفت:در مجموع برای اجرای طرح هلی عمران شهری ۲٠٠میلیارد تومان اعتبار صرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • طرح فجرانه کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس