Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: هفته معلم امسال را همزمان با جهاد سلامت و جهاد آموزشی که معلمان از عناصر اصلی آن هستند، آغاز می‌کنیم.

او ادامه داد: اگر پرستاران ما در کادر درمانی بیمارستان‌ها در خط مقدم جبهه سلامت هستند معلمان هم در خط مقدم جهاد آموزشی فعالیت دارند و این قشر با اعتقاد به این اصل که آموزش تعطیل شدنی نیست، مشعول تدریس یه دانش آموزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه علاوه بر شرایط امسال، مصادیق فداکاری معلمان را سال‌های گذشته داشتیم از جلوه‌های ایثار می‌توان به تدریس معلم از روی تخت بیمارستان اشاره کرد یا معلمانی که برای دانش آموزان خود ابزار آموزشی تهیه می‌کنند جلوه متفاوتی از معلمی را ارائه داده‌اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هفته معلم مناسبتی برای گرامیداشت معلم است، بیان کرد: البته همه ایام سال روز و هفته معلم است و جایگاه معلم هر روز بیش از گذشته برای همه جامعه شناخته می‌شود.

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه معلمان به دلیل ضریب نفوذ فردی و اجتماعی بالاتر شرایط خاصی را در جامعه دارند، گفت: هر معلم در طول ۳۰ سال خدمت حدود هزار دانش آموز را آموزش می‌دهد و در یاد و ذهن او برای همیشه باقی می‌ماند و این تاثیرگذاری در کمتر شغل دیگری مشاهده می شود.

او ادامه داد: مراسم هفته معلم سال ۹۹ را در شرایطی شروع می‌کنیم که شیوع بیماری کرونا شرایط خاصی را رقم زده است. از دی ماه گذشته کار‌های اولیه را شروع کرده بودیم و برنامه‌های حضوری بود، اما برای حفظ سلامت معلمان برنامه‌ها به صورت غیرحضوری و از طریق ویدیو کنفرانس اجرا می‌شود.

الهیار ترکمن از آغاز عملیات اجرایی تحویل مسکن فرهنگیان در هفته معلم خبر داد و اظهار کرد: بنا بر توافق نامه‌ای که آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی داشت عملیات اجرایی آغاز شد.

در حال تکمیل...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته معلم آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش الهیار ترکمن هفته معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی