Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساماندهی مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گلزار شهدای شهر کرمان مدتی است که در دستور کار مسئولان  کشور و استان کرمان قرار گرفته است که در حال حاضر قسمتی از گلزار شهدا که مربوط به قبور شهدای مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی است در حال ساماندهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، این روزها که بیش از 100 روز از شهادت سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد خبرهایی مبنی بر ساماندهی مزار مطهر این شهید و گلزار شهدای شهر کرمان دست به دست می چرخد، خبری که صحت و سقم آن را از مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان جویا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزار شهدای مراسم تشییع سردار سلیمانی در حال ساماندهی است

احمد گروهی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر هیچ برنامه ای در دستور کار بنیاد شهید برای ساماندهی گلزار شهدای شهر کرمان وجود ندارد و آنچه مسلم است ممکن است در مرکز تصمیماتی داشته باشند که نظر مقام معظم رهبری در این زمینه لحاظ می شود.

مدیر کل بنیا شهید استان کرمان بیان کرد: البته قسمتی از گلزار شهدا که مربوط به قبور شهدای مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی است در حال ساماندهی است و طرحی پس از چندین جلسه و کارگروه ارائه شد  که درحال اجرا در این بخش از گلزار است.

گروهی تصریح کرد:در حال حاضر  کار شروع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان این فضا به اتمام می رسد و  قرار است فضایی مانند بخش پایینی گلزار شهدا در اینجا اجرا شود و هیچ خبری از گنبد و بارگاه مسقف نیست.

زائر سرا برای میهمان های مزار سردار شهید سلیمانی ساخته می شود

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی اما به خبرنگار ما گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی مسائل مهمی باید به وسیله مسئولان استان پیگیری می شد و برای انجام این مسائل به بهترین نحو ممکن و با توجه به اینکه سردار سلیمانی یک شخصیت ملی و فراملی و سید الشهدای مقاومت است باید نظر مرکز را در این زمینه داشته باشیم.

امام جمعه کرمان افزود: از طرفی با توجه  به حضور مهمان های متعددی که از شهرهای و کشورهای مختلف برای زیارت مزار سردار سلیمانی به کرمان می آیند نیاز به یک زائر سرا داریم که در حال پیگیری است.

اگر قرار به ساماندهی باشد برای همه شهدا انجام می شود

حجت الاسلام علیدادی ادامه داد: در زمینه ساماندهی گلزار شهدا هر اقدامی که انجام شود برای همه شهدا صورت می گیرد و اینطور نیست که فقط مزار سردار سلیمانی سامان یابد لذا در حال ارزیابی برای این مسئله هستیم.

وی در ادامه به لزوم ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: با مشورتی که با مرکز انجام شد قرار بر این است در خصوص ترویج مکتب سردار سلیمانی نظر همه کسانی که در نظام جمهوری اسلامی و به ویژه  در جبهه های مقاومت صاحب نظر بوده و مسئولیت دارند جمع آوری شود که کار مقدماتی انجام شده و منتظر هستیم که نتیجه جمع بندی به ما اعلام شود.

امام جمعه کرمان در پایان مطرح کرد: در حال حاضر تدر مدت زمانی که طول می کشد تا تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شود شورایی از مسئولان استانی و خانواده شهید سلیمانی تشکیل شده است تا به صورت موقت برخی از کارها انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حال ساماندهی شهدای مراسم تشییع سردار سلیمانی شهید سلیمانی گلزار شهدای حال حاضر گلزار شهدا سردار شهید مزار سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»

ایسنا/سمنان  نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار حمایت ویژه فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان» شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه ۸ اردیبهشت در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۳ هزار شهید استان با اشاره به اهمیت دومین کنگره شهدای این استان افزود: جمع زیادی از بازیکنان این تیم در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیدند و معرفی آنها به عنوان الگوهایی برای جامعه ضروری است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی دومین کنگره سرداران و ۳ هزار شهید این استان اضافه کرد: باید زمینه حضور طیف‌های مختلف مردم در اجلاسیه‌های شهدا فراهم شود.

وی بررسی نقاط قوت و ضعف اجلاسیه‌های برگزار شده در سطح استان را ضروری دانست و تصریح کرد: حضور طیف‌های مختلف مردم در این برنامه‌ها یکی از نقاط قوت آن بود که این رویکرد باید ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری قول مساعد رئیس فدراسیون فوتبال برای مشارکت در ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان» افزود: تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال آزادی سمنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند لذا شایسته است زندگی این عزیزان و نیز شهدایی مانند شهیدان اخلاقی، شاطری و موسوی چاشمی به نحوی مطلوب در قاب فیلم یا سریال به تصویر درآید. 

رئیس شورای سیاستگذاری ۳ هزار شهید استان با اشاره به ضرورت معرفی شهدای والامقام شهرستان‌های مختلف استان گفت: ظرفیت‌های فرهنگ ایثار و شهادت در نقاط مختلف استان شناسایی و بر روی آنها کار شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه برای جذب مشارکت‌های مردمی نیازمند ارائه یک گفتمان اقناعی هستیم تاکید کرد: مشارکت مردم در برگزاری برنامه‌های کنگره ۳ هزار شهید استان باید بگونه‌ای باشد که افراد با میل و رغبت و انگیزه شخصی در این امر وارد شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان