Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد تعداد 3 هزار عدد ماسک برای توزیع بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با مدیران و مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان دیدار کرد و در مرحله نخست تعداد 3 هزار عدد ماسک برای توزیع بین نیازمندان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار معاون کمیته امداد استان لرستان با تشکر از همکاری‌های صمیمانه دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با این نهاد اظهار کرد: «آمادگی داریم تمام هدایا و کمک‌های دانشگاهیان را بین اقشار نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد توزیع کنیم.»

سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزراد اسلامی استان لرستان نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در یاری‌رسانی به نیازمندان بیان کرد: «با توجه به اعلام آمادگی مکرر استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در ماه مبارک رمضان، تصمیم گرفته شد علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همکاران دانشگاهی، بسته‌های غذایی نیز شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا و خرما تهیه شده و در چند مرحله تا پایان ماه مبارک رمضان برای توزیع  بین عزیزان نیازمند در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرد.»

در ادامه این نشست به‌منظور پرهیز از موازی‌کاری و تسریع در جمع‌آوری و تحویل کمک‌های نقدی و غیرنقدی همکاران واحد خرم‌آباد، مقرر شد مرکز نیکوکاری به مسئولیت سعیده نیازی رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی این واحد دانشگاهی  راه‌اندازی شود تا انجام این اقدامات خداپسندانه با نظم بهتری صورت گیرد.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: ماسک نیازمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد اهدای ماسک کمیته امداد لرستان کمیته امداد امام خمینی ره استان لرستان کمیته امداد امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک