Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنی پور از توزیع ۴۰۰ بسته ارزاق در قالب رزمایش کمک مومنانه کانون انصارالحجه(عج) بین ایتام و نیازمندان روستاهای منطقه شمیل در شرق بندرعباس خبرداد و گفت: این حرکت از سری برنامه های جنبی نخستین جشنواره ملی قصه گویی روستا و عشایر است.

« داود تنی پور »، مدیر کانون فرهنگی هنری انصرالحجه(عج) دهستان شمیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: دومین مرحله کمک های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت کانون انصارالحجه و با همکاری موسسه خیریه انصارالحجه و خیرین در بین 400 خانوار در سطح دهستان شمیل و روستاهای تابعه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     

                           

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست نیز که پیش از فرارسیدن ماه ضیافت الهی برگزار گردید، 50 کیلو گوشت به خانواده های ایتام و زنان سرپرست خانوار و نیازمندان منطقه اهدا شد، افزود: در مرحله دوم نیز 400 بسته شامل یک کیسه 10 کیلویی برنج و یک بطری چهارلیتری روغن به ارزش یک میلیون ریال بین فقرا و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصرالحجه(عج) دهستان شمیل بندرعباس اظهار کرد: هزینه خرید بسته های ارزاق توسط افراد خیر و نیک اندیش تامین می شود.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال جمع آوری کمک های خیرین برای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه می باشیم، گفت: در این مرحله برنج، روغن، مرغ، رب گوجه، سویا، ماکارونی و کنسرو تهیه و نیمه رمضان بین ایتام و زنان سرپرست خانوار و خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

گفتنی است؛ نخستین جشنواره ملی قصه گویی روستا و عشایر که قرار بود اواخر فروردین برگزار شود به علت شیوع کروناویروس به آخرین مهلت ارسال مقالات به 20 خرداد موکول شد و مراسم اختتامیه پس از بهبود شرایط برگزار خواهد شد.                  

 

 

            

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری انصارالحجه ماه مبارک رمضان دهستان شمیل بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از امروز در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه آغاز شد.

زهرا آب سوران، در مراسم آغاز این جشنواره افزود: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی امروز و فردا نهم اردیبهشت با هم به رقابت می پردازند.

آب سوران اظهارکرد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی با هدف عمومی و مردمی سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار "این صحنه خانه ماست" برگزار خواهد شد.

وی گفت: آذربایجان‌غربی ماهها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابتهای هنری انتخاب شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند