Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-منابع خبری اعلام کردند که در پی درگیری معترضان و نیروهای امنیتی لبنان در شهر طرابلس بیش از ۱۰ تن از دو طرف مجروح شدند و یک خودروی نظامی نیز به آتش کشیده شد.

شبکه خبری المیادین اعلام کرد که دوشنبه شب شماری از شهروندان لبنانی با حضور در خیابان‌های طرابلس و میدان "النور" علیه اوضاع اقتصادی کشورشان تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، چهار نظامی در طرابلس در پی پرتاب سنگ، کوکتل مولوتوف و نارنجک به سمت آنها توسط معترضان مجروح شدند و یک خودروی نظامی نیز به آتش کشیده شد.

المیادین همچنین گزارش داد که هشت تن از معترضان نیز درپی درگیری با نیروهای امنیتی مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

در همین راستا، پایگاه خبری العهد نیز اعلام کرد که شش تیم امدادرسانی وابسته به صلیب سرخ لبنان افراد مجروح در میدان النور را به بیمارستان‌های طرابلس منتقل کردند.

طبق این گزارش، معترضان لبنانی همچنین ساختمان بانک مرکزی در شهر صیدا را با پرتاب سنگ و مواد منفجره هدف قرار دادند و بلافاصله نیروهای ارتش در این مکان حاضر شدند.

ارتش لبنان نیز در پی درگیری معترضان و نیروهای امنیتی در بیانیه‌ای نسبت به وجود خرابکاران در میان معترضان و شورش آنها هشدار داد.

ارتش لبنان در ادامه از معترضان و شهروندان لبنانی خواست که خیابان‌ها و میدان‌های تظاهرات را ترک کنند.

فرماندهی کل ارتش لبنان همچنین تأکید کرد به هیچ وجه با اخلالگران امنیت و ثبات در لبنان مدارا نخواهد کرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش جام جم آنلاین ازخبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع امنیتی یمنی گزارش داد که نهادهای اطلاعاتی این کشور توانستند عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند.

بر اساس این گزارش، نهادهای امنیتی یمن فردا دوشنبه، به صورت مفصل جزئیات این توطئه را اعلام خواهند کرد.

این در حالی است که ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • چند شهید و مجروح پس از آغاز حمله اشغالگران به رفح
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان