Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:51:32 GMT

رسیدهای پرداخت پول به استوکس گم شد!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۶۶۴۷

مالک باشگاه تراکتورسازی مدعی شد فساد در رده های بالای فوتبال به صورت سیستماتیک مدیریت می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور درباره حواشی اخیر پرونده بازیکنان خارجی این تیم گفت: من بخش خصوصی هستم و هر چیزی حساب و کتاب دارد. من نمی‌توانم هم پول استوکس را بدهم و هم ببینم رسید پول‌هایی که پرداخت کردم در پرونده استوکس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من چه به عنوان مالک و چه به عنوان بخش خصوصی کارهای تراکتور را در هر مرحله‌ای پیگیری می‌کنم زیرا من از خودم هزینه می‌کنم و مدیر دولتی نیستم.

وی ادامه داد: من ۸۶ درصد پول استوکس را پرداخت کردم و باقی آن را به علت غیبت‌هایش پرداخت نکردم. قطعا پیگیری کننده این پرونده‌ها با بازیکنان در ارتباط هستند و عددهایی را دریافت می‌کنند. من افشاگری کردم که بگویم آقایان با این فوتبال چه می‌کنید. عمده فساد فوتبال در بالاها است و به صورت سیستماتیک مدیریت می شود.
مالک تراکتور درباره پیگیری این اتفاقات اظهار کرد: باشگاه‌های دولتی از جیب ۸۲ میلیون نفر هزینه می‌کنند و باید سیستم امنیتی به کار آن‌ها ورود کنند. ببینید چگونه پول‌ها خرج می‌شود و ناگهان چشم باز می‌کنیم و می‌بینیم این باشگاه‌ها بدهی دارند. درخواست من این است که به این موارد بررسی شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا ابوالقاسم رحیمی انارکی ماهواره نور دعای روز چهارم رمضان استوکس تراکتور زنوزی ویروس کرونا ابوالقاسم رحیمی انارکی ماهواره نور دعای روز چهارم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!