Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهادگران بسیج دانشجویی شهرستان قروه به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی بخش‌های اداری دانشگاه‌های پیام نور و آزاد قروه کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی شهرستان قروه، از زمان شیوع ویروس کرونا در استان کردستان، فعالیتش را در زمینه مقابله با آن آغاز کرده و همچنان در این بخش فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهادگران این تشکل دانشجویی در قالب گروه جهادی هم عهدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بازه‌های مختلف به صورت خودجوش به ضدعفونی معابر این شهر پرداختند.   بیشتر بخوانید: جهادگران شهرستان قروه به ضدعفونی معابر پرداختند

 

اکنون نیز بسیجیان گروه جهادی هم عهدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی بخش‌های اداری دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد قروه کردند.  
فعالیت این جهادگران شهرستان قروه تا ریشه کنی ویروس کرونا همچنان ادامه دار خواهد بود.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی کردستان گروه جهادی ویروس کرونا مبارزه با کرونا شهرستان قروه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران

ایسنا/مازندران معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور ۱۳ هزار و۲۳۳ داوطلب در مازندران خبر داد.

دکتر سید مرتضی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۷ حوزه امتحانی واقع در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان بابل دانشگاه علوم و فنون، دانشگاه نوشیروانی، در بابلسر دانشگاه مازندران، در بهشهر دانشگاه علم و فناوری، در چالوس دانشکده میراث فرهنگی و در نوشهر دانشگاه آزاد، دبیرستان شاهد دختران، موسسه آموزش عالی مارلیک، در ساری نیز دانشگاه پیامبر اعظم، آزاد ساری، علوم کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، موسسه آموزش عالی ادیب در قائمشهر هم در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • یک خیزش و ۱۰ پیام
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ۱۰ پیام یک خیزش