Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:08:39 GMT

گام بلند نداجا برای کمک به نیازمندان جاسک

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۶۹۷۵

گام بلند نداجا برای کمک به نیازمندان جاسک

ایسنا/هرمزگان فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی برای اقشار ضعیف جامعه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

امیر دریادار دوم کورش محرابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جاسک رزمایشی با عنوان "کمک مومنانه" از روز گذشته(هشتم اردیبهشت ماه) با حضور امام جمعه جاسک‌، مدیر عقیدتی سیاسی و تعداد دیگری از فرماندهان این منطقه برگزار شد تا کار توزیع حدود ۱۵۰ بسته معیشتی بین روستاهای نیازمندان شهرستان‌، عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این رزمایش با هدف کمک و خدمات رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا بوده است‌، افزود: بسته های حمایتی شامل کنسرو ماهی‌، ماکارونی‌، لوبیا، چای‌، قند، آب معدنی و همچنین ۱۲ دستگاه اجاق گاز است.
فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک اضافه کرد: پس از آنکه مقام معظم رهبری در نیمه شعبان این موضوع را تحسین کردند و فرمودند که چه خوب است ملت ایران در آستانه ماه مبارک رمضان خاطره خوبی در زمینه کمک مؤمنان از خود به جای بگذارند، منطقه دوم دریایی ولایت،توانست با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم ، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و تقسیم می کند.
وی با اشاره به اینکه بعد از شناسایی اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا، افراد ناتوان و بی بضاعت که نیازمند کمک بودند، تلاش کردیم به صورت محلی و دقیق کسانی که تحت پوشش سازمان‌هایی حمایتی نبودند را شناسایی کرده و کمک‌های مردم را در این زمینه جمع‌آوری کنیم‌، تصریح کرد: با رعایت شأن آنها این کمک‌ها را به آن‌ها خواهیم رساند.
فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این بود که این کمک‌ها به درستی به نیازمندان برسد و هیچ فرد نیازمندی نباشد که این کمک‌ها را دریافت نکرده باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس منطقه دوم دریایی ولایت کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد